Accepterad Qrcx | Medlem ansökning (kkakann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qrcx

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? qrcx

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Björn Hålgersson 1978-03-09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Raggare. entusiastisk. rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär flyttade till Unive för att börja om på nytt. Han har alltid en dröm om att bidra till samhället och vill därför söka sig till lagliga yrken som polis, mekaniker eller företagare. På längre sikt kommer han att skapa något eget ett företag eller kanske en organisation som kan hjälpa andra att lyckas i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan engagera RP och bidra med seriöst. Jag försöker alltid anpassa mig till situationen och skapa bra upplevelser både för mig själv och andra. Jag är respektfull mot reglerna och tänka på att alla ska ha kul, oavsett vilken roll de spelar. Jag tycker att bygga berättelser kan vara både levande och trovärdiga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Oavsett om det går 'dåligt' för din karaktär, det betyder att du inte spelar för att själv vinna i situationen, utan att du hjälper till att skapa bra rollspel även för andra parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FEARRP och POWERGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och artig spelare som gillar att göra bra och realistiska spel. Jag följer reglerna, gillar att samarbeta med andra och vill bidra till att göra servern till en trevlig plats att vara på.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka