Nekad Zett0z | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zett0z

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114226993/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Zett0z#0286

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en härlig person som gillar att köra runt på både motorcykel och bil. Min bakgrund är att jag är en gammal racerförare som krashade för 3 år sen och sedan försökt komma tillbaka på bannan, jag är intresserad av bilar och motorcyklar och jag försöker jobba ihop lite pengar till min favorit bil som är en 2020 McLaren GT men det har varit tuffa tider. Mina känslor är att jag är snäll och alltid trevlig mot alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bli det så jag kan få bättre jobb och utveckla min RP till en ny nivå och hjälpa nya spelare från starten och göra servern mer säker jag ska även lära folk hur man spelar RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med många inne hela tiden och alla pratar svenska. Jag har även sett på youtube när folk spelar på Unive servern.

Hur hittade du Unive? Den var högt upp på listan med många inne och med en svensk flagga och då valde jag att gå in på den, och medan jag var på loading screen såg jag discord länken som jag gick in på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål här på servern är att alla ska känna igen mig och veta vem jag är, jag ska även hjälpa till där jag kan och bidra med att göra servern bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jag ska kunna ha ett bra jobb och hjälpa personer som behöver det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka