Accepterad emil.rl | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empabolo

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Empabolo

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Johansson min ålder är 2000-04-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, förbättringsförberedd och trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min Karaktär heter Alex Johansson som är född 2000. Han är en person som är pratglad, har lätt att lära känna nya människor, han är allmänt trevlig och vill utvecklas som person. Han har som intresse på fritiden att meka med bilar som gått sönder och då vill han vara där och hjälpa till och kunna lära sig ännu mer om bilen och motorn som han kan komma att ha till hjälp i framtiden. Han har även sedan barsben tyckt om att hjälpa människor och söker sig då in till polismyndigheten för att han har kämpat hårt i 5 terminer på polishögskolan. Han har haft en helt okej barndom, hans föräldrar skillde sig när han var ung, han hade det bra hos båda pappa och mamma. Intresset kring bilar kommer ifrån hans pappa som var mekaniker. Nu söker han ett nytt liv i denna staden för att kunna nå sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med den bästa rpn jag kan i alla tillfällen, på driva långa scenarion som ska vara kul för båda parter och att inte förstöra andras rp upplevelse på servern så att alla kan ha det trevligt tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot så kul för att båda parterna har en chans att både förlora och att vinna. För att det viktigaste i ett scenario är inte att vinna alla scenarion utan att bidra med en så bra rpn som man kan för att kunna bygga på ett scenario så långt det går. Det blir även roligare för dig själv anser jag ifall du förlorar ett scenario för att då kan du låta t.ex polisen bidra med deras bästa rp som då blir kul för dig med. t.ex du är kriminell och har ett snut jag på gång. Du kan antingen välja att vara tråkig och inte följa denna regel och blåsa ifårn polisen i 300 kmh eller så saktar du in så kan man göra det roligt för er båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Eftersom jag är ny till servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm=Innebär att man använder ett fordon som ett vapen. RDM=Att man dödar nån utan anledning. COPBAIT=Innebär att man triggar polisen uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka