Accepterad Zett0z | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zett0z

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114226993/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Zett0z#0286

Vem var det som bannade dig? Raketeen

Hur lång tid var din ban? 14d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll + stormar gänghus ~Raketeen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag befann mig inom gäng område

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade bestämt att köpa nya motorcycklar efter vi hade köpt så åkte vi runt i stan och testade dom. När vi hade åkt i några minuter så kom vi till några hus så vi ville bara gå in och kolla hur det såg ut men ungefär 10 sekunder senare så vara jag och min kompis bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår varför jag blev bannad för att jag befann mig i gäng områden men jag visste ej om att det var gängområde och kunde därför inte vet att jag skulle bli bannad för det

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall två gånger som var när jag först började spela rp så jag visste inte om reglerna och att man måste vara seriös men har lärt mig att det var fel och jag har inte blivit bannad för lall sen dess och några mer gånger men jag har lärt mig av min fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte gått in i gängområde utan krimroll men problemet var att jag inte visst om att det var gängområden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste hålla mig borta från gängoråden utan krimroll och det finns områden som man inte får befinna sig på och lära mig vart man inte får vara

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka