Nekad Anton Hjörring | Ban Överklagan [zutkaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Hjörring

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199652033881/

Ditt Hex-ID: steam:110000164d65559

Vad är din discord tagg? antonhj2010

Vem var det som bannade dig? zutkaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-07 165618.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag landade med en helikopter på ett gängområde med syfte att råna södra nätverket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra i vår allians såg att södra nätverket var vid ett gängområde och gjorde droger. så vi tänkte att vi skulle dit och försöka råna dem fast när vi kommer dit så möts vi av skott och då skjuter vi tillbaka. jag lyckas döda några stycken och efter scenariot så blir jag kallad till support och får indraget och 7 dar ban för shoot on sight.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig då jag inte var först ut att skjuta ens jag har själv klipp på mitt perspektiv då mina andra gängmedlemmar var först ut att skjuta och jag sprang runt utan vapen ett bra tag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag en gång för rdm och en gång för fear rp samt en gång för meta. Fast den ända bannen som inte var felaktig var meta bannen fast de andra två bannsen hade jag blivit unbannad dagen efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag tycker att jag gjorde det rätt att inte skjuta i början men sen kan jag förstå att scenariot var lite o socialt men allt vi var ute efter var ett roligt scenariol.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vetg inte helt då jag tycker att bannen för felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka