Nekad Zetsu.. | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zetsu..

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? Zetsu.#8235

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min Dagliga aktivitet är att mecka bil och spela det är det jag gör är väldigt aktiv på Unive och spelar dagligen! lovar på heder och sammvete att jag kommer vara aktiv varje varje dag !

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 - 2 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1102913951332831274/1116806074398425139/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. bannar, kickar samt tar hand om lall de är inte okej att lalla, för de kan leda till att folk lämnar servern och hittar ny. De är därför vi har servervakt för de inte ska bli lall och ingen dålig server just nu går de ganska bra utan lall tycker jag. men som sagt servervakt tar hand om scenarios och sånt om folk gör fel grejer. De är ganska drygt hur vissa lallar som folk under runt 10 dem gillar lalla de gillar jag inte, då måste servervakts ta hand om vad dem gör. Påriktigt ska vi servervakts inte behöva ta hand om sånt de ska vara bra rp tycker jag, redan.

Varför vill du bli servervakt på servern? För har erfarenheter och kan ta hand om såna grejer, är ingen abuser har bra rp jag bannar efter scenariot är slut, jag är inte en person som bannar direkt i scenario för de blir indragen-servervakt och tråkig rp. Så jag vill bara vara servervakt för att förbättra rp nivån och serverns rp nivå. Så jag hoppas jag kan hjälpa till. Jag är aktiv jätte mycket de är därför jag tycker jag borde bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man använder sina makter till att hjälpa sin egna rp tillexempel ifall man stormar / letar person så använder man sig inte utav toggleid gör man det är det Abuse/Korruption eller att man ressar i scenario!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka