Nekad Zetrox1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zetrox1234

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? zetrox123

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-01 160325.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ludde bannade mig eftersom att jag fake swishade i donation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppar in i don. Jag hade sätt en fet ped som var ledig jag frågar hur mycket den kostar. Och sedan så fake swishar jag, han kommer på att jag har fake swishat och pratar sedan med mig. ´Men sdean så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag gjorde ett väldigt grov regelbrott. Så jag förstår att han skicka mig med huvet före.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för fear rp en gång, han rikta på mig utanför vårt gänghus, och sedan sprang jag in. Jag tyckte dock det var väldigt sunt förnuft att han rikta på mig utanför vårt hus.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skitit i att fake swisha och bara rpat utan ped. Jag fatta inte varöfr jag gjorde det för jag hade medlem å krim men jag ville ha en ped som jag it hade råd med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte fake swisha

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka