Nekad .realali048443. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.realali048443.

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199651602558/

Ditt Hex-ID: steam:110000164cfc07e

Vad är din discord tagg? .realali048443.

Vem var det som bannade dig? Det står inte det i bannen, dock så har ja fått svar att jag använt fake swish

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-06 003233.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag använde en falsk Swish-bild som betalningsbevis. Jag förstår att detta är ett allvarligt regelbrott och att det fuckade lite servern. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte köpa något i spelet och skickade en redigerad bild som skulle föreställa en Swish-betalning. Kort därefter blev jag bannad av en staff för fake swish och jag ber om ursäkt och vet att jag gjort ett misstag,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett fel och ber så hemskt mycket om ursäkt och vill gärna komma tillbacka o rpa med mina vänner vi ska köpa gäng tillsammanas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej de har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha istället för att gå in o säga jag vill köpa krim o fake swisha kunde jag ha swishat med riktiga pengar och inte någon förfalsknings swish detta sker inte igen och ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att följa reglerna och kommer inte göra om samma misstag igen. Jag hoppas på en andra chans att visa att jag kan spela schysst och bidra positivt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yesss

Vi unbannar endast om du ersätter oss summan du försökt lura oss på x 2

Detta är bedrägeri och det är olagligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka