Accepterad zet | Medlem ansökning [lazer73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zet

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Skogsberg

Vad är ditt discord namn? zet10

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik löfström 1999-01-16

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön,mogen,vettig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrunden av erik löfström börjar i göteborg där han växte upp med sin familj, hans föräldrar är från italien men kom till sverige under 80 talet. 1999 hade dom erik och och några år senare hans brorsa pascal. Erik växte upp relativt bra och var mycket disiplinerad i sin barndom. Framtidsplanerna för erik är antinen att jobba på pizzerian för att göra hans hemlands mat eller att vara polis .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till ett roligt och trevligt spel utan lall vilket jag tror alla på servern uppskattar, jag bidrar även med bra RP eftersom att många av mina vänner spelar på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela till den andras fördel dvs att min rp ska gynna andra mer än mig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot reglerna på unive servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och VDM stor för random death match och veichle deathmatch vilket betyder att du inte ska döda eller skada någon utan anledning, vdm innebär samma fast att du tex inte ska köra på ngn. Dessa två regler är relativt simpla så en annan som finns på unive servern är powegaming som innebär att du ska spela med i rp scenarion för en realistiskare och roligare rp, ett exempel är att du är med i en krock och blir skadad, så ska du inte springa o sätta dig i bilen igen utan ist låtsas som du har ont och behöver hjälp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på servern ett tag nu och har sökt jobb men behöver medborgar skap så tänkte att det var dags nu

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka