Nekad Erik Ahlstrom | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Ahlstrom

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? GladaErik

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Elqvist - 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Härlig, Sympatisk, Ärlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik Elqvist växte upp i masthugget i göteborg. Han har en tvillingbror och sina förlädrar. Han vart född i en familj som är yrkes fiskare så Erik har varit på haven mycket och rest en hel del. DEt gick bra för Erik i skolan då han hade lätt för den. På universitetet så flyttade han till stokholm dar han ska ta en master i ekonomi. Idag är han 26 år men är singel och har varit i ett tidigare väldigt långt förhållande med en annan person. Erik har även vart en väldigt hjälpsam person i sina dagar då han var omtyckt från start. Framtids planer för Erik ser ut som en hög förväntning från hans föräldrar att han ska bli fiskare men Erik vill skapa ett eget företag istället. Erik har ett stort intresse för motorcyklar vilket förmodligen kommer resultera i en hel del fordon. Erik vill även ha en stor familj och vara en bra Pappa åt sina framtida barn. Erik vill även ut och resa en hel del samt få upp kontakten med gamla polare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en posetiv energi och en rolig stund. Men kommer även vara en ganska aktiv spelare vilket gör att jag kommer kunna hjälpa folk om det är något som händer samt säga till admins om det sker regelbrott.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela i ens egna försänts utan även tänka på att det får vara lite tråkigt ibland så att man inte förstör någon annans upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig brutit mot regler i en fivem server då jag inte spelat på så många.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Toxicitet, Personangrepp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en tvilling bror som även är med i spelet och vi gillar att lira med varan.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka