Accepterad zerz1 | Ban Överklagan [LKN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerz1

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350296421/

Ditt Hex-ID: 1100001173f6565

Vad är din discord tagg? zerz.1

Vem var det som bannade dig? LKN

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: asdsad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde tredjepartsmjukvaror som var ett grafikpack som gav mig fördelarna No bushes, No water, No props, All day. Jag förstår till 110% varför jag blev bannad. Att jag satte på detta grafikpacket som gav mig dessa fördelarna ångrar jag sjukt mycket och kommer absolut inte upprepa ifall jag får en till chans på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ingame och rpade som vanligt och hade ett grafikpack på som gav mig fördelar. Jag stänger sedan av och går in senare och då ser jag att jag är bannad av Lkn och sedan kollar jag i unive discorden och ser att Lkn har taggat mig och dragit mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban jag förstår som sagt till 110% varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här tidigare men även lärt mig av dom bansen och har inte upprepat dom en enda gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha följt reglerna och Absolut inte haft detta grafikpacket som hade dessa fördelar. jag skulle ha kört med ett grafikpack som följde reglerna och ej gav mig några fördelar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag till 110% Jag förstår absolut varför jag blev bannad jag ångrar det här så fruktansvärts mycket. Jag ska förbättra och följa alla regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka