Nekad zerz1 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerz1

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350296421/

Ditt Hex-ID: 1100001173f6565

Vad är din discord tagg? zerz.1

Vem var det som bannade dig? LKN

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: asdsad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde ett grafikpack som gav mig fördelarna såsom no props no windows och allday. Jag förstår till 100% varför jag har blivit bannad för detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ingame och rpade som vanligt och hade ett grafikpack på som gav mig fördelar. Jag stänger sedan av och går in senare och då ser jag att jag är bannad av Lkn och sedan kollar jag i unive discorden och ser att Lkn har taggat mig och dragit mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och jag har lärt mig av denna ban och det ska inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare o det har varit att jag har skjutit ur bil och jag har lärt mig av den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha haft grafikpacket som gav mig dessa fördelar då dom gav mig en P-ban och det har varit sjukt tråkigt utan att spela på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja detta ska absolut inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka