- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Legion Motorcycles
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? zero092
Hur gammal är du? 15. snart 16.
Hur länge har du spelat på Unive? ca 1.8 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Erbjuda personlig rådgivning och service som bygger långsiktiga relationer med kunderna, utvärdera kundernas behov och trender på marknaden för att introducera nya motorcyklar. och sen så kommer jag anställa många för att kunna få ett stabilt företag. som har öppet ofta. då jag ser nu att dom nästan aldrig har öppet. jag vill ha en firma som säljer på bra. och man ska kunna skaffa många vänner där på jobbet!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har kunskap om motorcykel mekanik., inklusive motorer, bromsar och elektriska system. Förmågan att interagera med kunder, förstå deras behov, och ge dem råd om motorcykel köp tillbehör. Erfarenhet av att arbeta inom försäljning av motorcyklar om andra fordon. Veta vad som är populärt bland olika grupper av motorcyklar.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-6 timmar per dag varje dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? zero092
Hur gammal är du? 15. snart 16.
Hur länge har du spelat på Unive? ca 1.8 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Erbjuda personlig rådgivning och service som bygger långsiktiga relationer med kunderna, utvärdera kundernas behov och trender på marknaden för att introducera nya motorcyklar. och sen så kommer jag anställa många för att kunna få ett stabilt företag. som har öppet ofta. då jag ser nu att dom nästan aldrig har öppet. jag vill ha en firma som säljer på bra. och man ska kunna skaffa många vänner där på jobbet!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har kunskap om motorcykel mekanik., inklusive motorer, bromsar och elektriska system. Förmågan att interagera med kunder, förstå deras behov, och ge dem råd om motorcykel köp tillbehör. Erfarenhet av att arbeta inom försäljning av motorcyklar om andra fordon. Veta vad som är populärt bland olika grupper av motorcyklar.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-6 timmar per dag varje dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja