Accepterad Zerkoe | Ansökan till Servervakt - Elias

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerkoe

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Zerkoe#8263

Vad är ditt Hex:ID 11000014ccd47ab

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet under vardagar är att jag är i skolan till minst klockan 3 men efter skolan så brukar jag spela till på kvällen men det som är en sak som ni kanske inte kommer gilla är att mina föräldrar är skilda och att jag bara har en dator hos ena föräldern så därför kommer jag bara kunna vara aktiv varannan vecka fram till augusti men annars varannan vecka kommer jag kunna vara aktiv på servern från klockan 3 till 11.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen i oktober 2023 det kanske inte verkar mycket men jag har lärt mig mycket om Unive på den här fina tiden och vet hur servern funkar och dem i den.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 9 gånger vilket låter väldigt mycket men typ 7 av dem här bannsen är pga att jag har samma ip som min bror och han har blivit bannad väldigt mycket. https://www.unive.se/attachments/sk%C3%A4rmbild-2023-12-18-183252-png.45890/

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra det lättare för staff teamet så att dem inte behöver göra lika mycket men en servervakts uppgift är också att kunna göra sitt jobb professionellt. en servevakts uppgift är också att ta hand om dem som har gjort regelbrott tex att kicka eller att ta kontakt med staffs för att utföra en ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag inte kan bli staff och servervakt är en lägre roll så jag hoppas på att kunna bidra med någonting på den här servern och inte bara spela på den jag vill också bli servervakt för att kunna hjälpa till på servern och lära mig mer på hur allt med servervakt och staffs funkar för i framtiden kanske kunna bli staff någon gång.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det här menas med att man abusar sina perms eller med andra ord missbruka sin makt det här kan betyda att man hotar med kick eller liknande det här är verkligen inte acceptabelt eftersom en servervakts jobb är att ta hand om servern och inte hota dem i den för att få fördelar tex. Ett annat exempel är också att hota någon med att man ska kicka någon eller att man ska kontakta staffs för bann för att kunna gå med i ett gäng men det kanske inte var de bästa exemplet men det var iallafall ett exempel.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig innan den automatiskt nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka