Nekad Zepta | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zepta

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Tikkanen

Vad heter du på discord? Zepta#0591

Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2005

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag vill i huvudsak se till att fler människor som klarar av kraven, kommer in på servern som whitelistade och upptäcker hur roligt det är att rp:a. Jag vill vara en del av processen från att nya spelare kommer in på servern till att de börjar jobba på ett whitelistat jobb. Jag tycker om att hjälpa andra på servern och detta vore därför något för mig!

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jag är en person som gillar att hjälpa andra. Jag försöker alltid att vara opartisk och se till att hålla mig inom alla riktlinjer. Jag har inga problem med att lära folk reglerna så att de kan ha en chans att få whitelist i framtiden. Jag har ofta tid under dagarna till att utföra detta arbete och därför skulle jag passa bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid gå in med en trevlig inställning mot personerna man möter. Oavsett vilka de är, ska de ha en chans till att lyckas. Jag tror på att vara generös, att ge tid åt andra människor. Det kommer i slutändan sluta bra för både mig och mina medmänniskor. Man ska möta alla med respekt och ha en lugn ton i ärenden.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag tror på noggrannhet och seriöst arbete vid ansökningar. Jag tycker att man alltid ska läsa igenom ansökningar noggrant så att personen faktiskt är vettig. En viktig sak att leda efter är ifall personen spelar för makt och pengar. Detta är ett problem som många nya spelare stöter på. I alla andra spel är målet att bli så rik som möjligt, men så är inte fallet här. Det är alltid viktigt att ha serverns regler i åtanke redan vid den skriftliga ansökningen. Något som skulle kunna utvecklas inom rollen är att man är lite mer specifik i ett nekande av en ansökan. T.ex utveckla mer om din karaktär osv.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Jag vill se till att spelarna är seriösa och inte lallar på intervjun. Jag tänker vara noggrann med att personerna kan reglerna ordentligt så att staffs slipper extra arbete. Är det mindre saker är det självklart att de ska få en chans som whitelistade. jag vet själv att man lär sig oerhört mycket av att jobba inom olika sociala jobb. Då kommer rp-nivån att höjas snabbt och snart kommer personen att vara en skicklig rp:are.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag har ett ansvar för att se till att inte en massa ansökningar ligger och att ta intervjuer när det behövs. Jag har ett anvar att vara trevlig och att se till att alla blir behandlade lika.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag spelar nästan alltid varje dag. Jag spelar på helger och lov (ibland reser man dock bort, men det är inte särskilt ofta). På vardagarna brukar jag spela mellan 16 och 23 och på helgerna splar jag mellan 12 och 03.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte för tillfället.

+Rep Skulle sköta jobbet fint otroligt trevlig individ.

Tillbaka