Accepterad Zelfz1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zelfz1

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Zelfz1

Ange ditt födelsedatum 02 Juni 2002

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fått mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är främst att jag vill vara delaktig i utvecklingen hos de medlemmar som Unive har samt framtida medlemmar. Jag vill vara med och höja standarden hos befintliga och framtida medlemmar för att på så sätt göra RP:n roligare och mer balanserad för alla spelare. Jag har även varit en aktiv spelare ett bra tag nu och känner att jag hade passat bra med rollen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig är för att jag har koll på serverns regler och vet vad det innebär att bära medlemsrollen. Jag har varit en väldigt aktiv spelare på servern i över ett halvår och endast dragit på mig 1 giltig ban i början som jag lärde mig utav. Sedan dess har jag, och kommer fortsätta sträva efter att hålla RP nivån så hög som möjligt för att göra det roligare för både mig samt resterande spelare på Unive. Jag känner även att jag är mogen för att bära medlemskaps ansvarig rollen och att jag kan vara med och bidra till en hög standard på nya medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta och behandla människor på samma sätt som man själv hade velat bli bemöt, alltså med respekt och ödmjukhet. Detta är väldigt grundläggande men personligen känner jag att det ska vara en självklarhet hos alla. Med just denna roll som medlemskaps ansvarig tycker jag det är extra viktigt att man även är välkomnade mot de nya medlemmarna för att ge dem ett gott första intryck av både servern samt de med lite mer ansvar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen med att vara medlem genom att se till så att nya medlemmar verkligen förstår de regler som finns på servern och se till så dem verkligen greppat dessa. Alltså få in personer som faktiskt vill vara på servern för att utveckla RP:n och inte dra ner den genom att vara oseriösa och lalla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det främsta kravet jag har på medlemmar är att de ska vara väl upplysta om reglerna som finns samt att man spelar för motparten och inte endast för egen vinning. Jag tycker även att de är extremt viktigt att se till så man som medlem både bemöter alla på ett respektfullt sätt samt att man försöker hjälpa och inkludera nya medlemmar in i serverns RP. Social RP är därför viktigt då det är vad hela servern går ut på, att lära känna nytt folk för att kunna få tex. jobb eller bara kontakter.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som Medlemskaps ansvarig är att se till så att de som förtjänar medlemsrollen faktiskt får en chans att bevisa att de förtjänar den i form av Test-Medlems rollen. Mitt ansvar är även att se till så att de jag faktiskt tar in kommer att bidra till att utveckla och förbättra servern och inte dra ner den. Alltså genom att vara tydlig med de grundregler vi har på servern och se till så de är förstådda. Samt lära de nya spelarna om vad de innebär att bära rollen som medlem.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv ca. 4 timmar om dagen, oftast mer, både veckodagar och helger. Dock vill jag inte skriva tider då de kan variera alltifrån hur schemat ser ut under vardagarna. Helger och lediga dagar är jag aktiv betydligt mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
++rep!! skulle passa väldigt bra in i MA-teamet :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka