Nekad ZeinSpelarYT3 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeinSpelarYT3

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Alexander

Vad heter du på discord? Unique#5906

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 316

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag anser mig mogen för jobbet. Har varit chef på många jobb på just Unive och kan min grej inom chefs rp och hur det går till osv. Jag erhåller hög rp nivå och lallar aldrig. Det blir bara tråkigt om man inte håller rp nivån. Jag har ett bra ledarskap och det kan även behövas vid en sån stor kår. Jag kan även mycket inom sjukvården och är otroligt engegerad och hade absolut gett upp krim för Chef för sjukvården, Jag har erfarenhet inom chefs jobbet, har framförallt varit chef på räddningstjänsten och vill nu testa på Sjukvården. Jag kan ju även alla menyer, hur man rpar på ett korrekt sätt etc.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Nej

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Alexander Magnes och är 30 år gammal och kommer ursprunligen från svergie från en stad som heter stockholm, Alexander kommer från en mörk bakgrund där han's föreldrar båda omkom i en flygplans olycka när han var 5 år gammal och då var han tvungen att flytta till ett barnhem där han sedan blev adopterad, när han blev 20 år gammal fick han ett Snickar jobb i polen och flyttade ditt, han jobbade sedan i polen i 11 år men när Corona kom var han tvungen att sluta jobba och blev vräkt från sin lägenhet, då flyttade han till Unive och nu söker han ett nytt jobb och han siktar på att bli polis, Alexander är en 1 barns pappa som gillar att träna,titta fotboll och att dricka vin, Han's favorit fotbolls lag är Lech Poznan som han supportrar hela sitt liv, Alexander Håller en varierad kost som gör att han kan träna men samtidigt dricka vin, han's favorit öl är warka som är en riktig klassiker där han kommer ifrån. Alexander är en person som är väldigt envis men samtidigt väldigt snäll och omtänk

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 15:00 till 18:00 och ibland till 20:00 helger hela dagarna fredag 15:30 till 00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka