Nekad ZeinSpelar | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZeinSpelar

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861465194/

Ditt Hex-ID: 110000135b7366

Vad är din discord tagg? Abeb#2633

Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för sunt förnuft i 1 dag

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog killen som körde över mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle hitta en bil för att köpa och sen körde någon på mig sen blev jag bannad i 1dag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som slog tillbaka han

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 jag skulle kolla i det nya stället sen blev jag bannad sen blev jag bannad 2 jag skulle fråga någon hur mycket hans bil kosta 3 för jag frågade någon om han jobbade på mekonomen eller falck

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle lämnat han och gå inte slå han tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska inte slå om någon kör på mig

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka