Ej Antagen Zeetox on dc | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeetox on dc

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis chef

Vad heter du i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? hampa04

Ange ditt födelsedatum: 26 September 2008

Hur länge har du spelat på Unive? sedan sent 2021

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja jag har varit polis många gånger på Unive och kan ganska mycket om det yrket både ooc och ic. Samt har jag varit ganska högt uppsatt på andra jobb på Unive.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner kommer vara att få den bästa poliskåren Unive har haft och att få in så många spelare till just det här yrket. Polisen ska vara det roligaste rpn man kan utföra och lärorikaste. Jag tänker att det ska bli enklare att komma upp i rang men man måste kunna vara vettig och fatta vad man gör för att bli högre rang. Sedan så ska jag få en bra arbetsmoral och bra arbetsmiljö så att man vill vara polis.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer inte vara hög men bra för att vara chef. Tänker att man har så många som kan hjälpa till att ha det bra i polismyndigheten.

Har du läst våra Regler? ja

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka