Accepterad Zeetox on dc | Ansökan till Servervakt (Hejsan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeetox on dc

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? hampa04

Vad är ditt Hex:ID 11000013e598167

Ange ditt födelsedatum 26 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skolan varje dag 8-15 sedan hockey efter skolan och 1-2 matcher per helg

Hur länge har du varit medlem på Unive? vet men sen i somras

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1006004975056461917/1046849434811637830/image.png men många är felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att vara en mini staff typ fast dem ska inte leka att dem är högre uppsatt en nån dem är bara en person med sv perms som ska vara ett litet hjälpmedel för alla staffs och server vakter ska fixa dem små regel brotten som staffs ej ser för dem ksk inte speccar då och då kan sv vara bra för dem kan svbanna i 1 timme och är det grövre så skickar man in det så att rpn blir bättre och alla som gör regelbrott får sina konsekvenser så server vaktens uppgift är att vara en helt vanlig spelare fast som kan hjälpa folk som ex dött av en bugg men klipp behövs, banna/kicka folk som gör regelbrott grövre regelbrott = skicka in.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa folk och för att hjälpa unive med att fixa till rpn och så att alla kommer att följa reglerna och det kommer bli kul om jag blir sv så blir det ett roligt och spännande uppdrag som jag gärna vill ha för at jag vill hjälpa folk och stoppa det som stoppar den roliga och bra rpn och svn för mig blir roligt och kan hjälpa mig om jag ska försöka bli staff senare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att man inte ex bannar/kickar sin kompis bara för man känner dem man ska ta åtgärder även om det är deras kompisar och man ska ej revva i scenarion och ej revva utan klipp för dem kan ljuga. Samt ska man ej revva för man har lite hp och det samma med abuse man ska ej revva när man är i ex. Skott scenario samt inte ha toggleid.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka