Inaktuell Zeetox on dc | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeetox on dc

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? Zeetox#6133

Ange ditt födelsedatum 20 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tyckte det skulle vara ett roligt äventyr för mig och blir ett ´´jobb´´ som jag kan behöva för jag har tråkigt om dagarna och så vill jag kunna vara med och medverka om rpn på unive å göra så att den blir prima och jag vill att och som sagt jag vill göra rpn på unive internationellt bra och så att det kommer fler medlemmar till unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en kreativ 13 åring som vill fixa rpn hos unive så att vi även blir känd som den bästa RP servern och blir internationella så att det blir lite som irl att det finns folk som inte pratar svenska men som pratar engelska som irl och jag kommer vara aktiv dagligen kommer vara aktiv i skolan, fritiden och övrigt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Så som min lärare alltid säger om man vill bli bemött bra så bemöter man dem så man vill bli bemött det vill säga kaxar du vill du bli kaxad tillbaka, ha ett bra språk mot folk.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska ha så hög rp nivå som bara möjligt, Göra det roligt för båda parterna, Att man inte är i passivmode och ska göra nått bra med sitt rollspelande typ vela bli stor inom polismyndigheten eller inom det kriminella men man ska vara bra med rp nivån.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska följa reglerna, kunna veta vad man har för mål med sitt rollspelande och inte vara krim och sen bli polis på karaktären för det går ju inte. om man har en karaktär som är 20 och är 10 så måste man ha voice changer annars blir det regelbrott.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man ska vara snäll inte vara kaxig eller att ha attityd mot folk man ska ha ett gott exempel så att spelarna på unive ska vara nöjda med staffsen/ma och man ska vara tydlig när man pratar så folk inte tar fel på orden, sen ska man vara aktiv ig, dc och forumet. och att välkomma nya medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Helg: match dag sen ledig å spela. vardag skola till 15 sen träning och sen gibb. lov göra nått eller gibba

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

-/+rep osäker men bra ansökan MVH Unives Poliskårs Bästa Polis Assistent, Frank Larsson.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka