Accepterad ZeetoX | Chef-jobb ansökan [SJV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionssjukvården

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? zeetox

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan 7 Mars 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag jobbar på sjukvården just nu och i jobbet ser jag flertalet brister. Det är dom brister jag kommer att utvecklar bland annat. Några av dom brister jag ser i jobbet just nu är exempelvis att radion används väldigt dåligt, bil körningen är väldigt dålig folk kör som dom vill, och folk är väldigt dåliga på sjukvårdard samt väldigt lalligt i jobbet och det är ju absolut ett måste att fixa i och med att vi jobbar på Sjukvården och på Sjukvården underlättar du för allmänheten och då ska det inte var något lall, och massor mer brister finns och det kommer jag fixa till. Jag kommer även att utveckla rp nivån då den är riktigt låg just nu, och jag vet att jag kan ändra den som chef. Jag kommer även anställa så många jag kan och skapa bra trivsel på Sjukvården. Jag vet väldigt mycket om Sjukvård i verkligheten så kommer verkligen passa och lära ut rätt. Jag ser även att jobbet är väldigt inaktiv just vid tillfället och detta kommer jag även fixa. Jag kommer att skriva olika sorters dokument med info om sjukvård samt utbildningar för att alla ska lära sig. Jag kommer att hålla i många möten och utbildningar, varför jag ska hålla i så många utb är för att jag vill ge mina anställda den bästa utbildningen som möjligt och lära de allt jag kan inom sjukcård och hur man ska hantera jobbet. Hör jag att någon håller på att ta jobbet oseriöst och gör saker som de inte ska kommer jag att ta de rätta och strikta besluten och eventuellt avskeda dem. Blir jag chef så kommer jag även ta tag i det direkt och kolla över alla anställda samt hålla i ett möte direkt för att se över.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet genom att jag har varit Regionschef innan jag har bara rpat som sjukvårdare länge nu, Jag kan en hel del inom sjukvården och Regionschef för varje dag kommer jag lära mig och bli bättre som Regionschef för jag vill verkligen bli det men i alla fall jag ska ta det seriöst för att då kommer man få mycket mer spelare Sjukvården mycket har med Regionschefen att göra tex att det ska vara seriöst när man jobbar inom sjukvården. Jag vill att det ska vara högt RP som alla andra ska också ska ha Jag vill att alla ska vara verkligen bra på den rollen de ska ha inom sjukvården.

Hur ofta kommer du vara inne? Ett par timmar varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Bara för att tillägga är jag Rekryterare och utbildare just nu på sjukvården.

Vidare till muntlig interjuv du har 48h på dig Lycka till!

Tagit interjuv.

Godkänd Välkommen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka