Inaktuell ZeetoX | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? ZeetoX#3249

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? (14:00-22:30) förutom onsdagar då jag slutar 11:00 men jag kommer även hjälpa till på mobilen när jag är i skolan

Vad är det som får dig att söka till Trainee? jag vill bli Trainee på unive för jag har kört på servern rätt länge men jag vill kunna hjälpa till mer på severn då det är många spelare och många ny som börjar och kanske behöver hjälp med sin rp och då vill jag kunna hjälpa till så bra jag bara kan, och sen eftersom servern har så pass många spelare så får den antagligen maser /reports och då vill jag kunna hjälpa till med dom, och så vill jag även kunna hjälpa många i dc då det sitter rätt många i support väntrumet och då vill jag kunna hjälpa dom med det dom behöver hjälp med t.ex om ngn behöver hjälp med något lätt så som hur går jag med i forumet och då vill jag kunna hjälpa till istället för och slösa tiden för en mod typ eller bara en annan support och då kommer jag ju självklart hjälpa dom med och göra ett konto och kanske hur man blir medlem om hen vill bli det. och sen en sak till så märker jag att många prtar både ooc och sen pratar vissa halv ooc t.ex ska prata med gud och så vidare och det kommer jag ändra på om jag blir support. och sen märker jag att vissa som är support sitter i stör ej eller gäng kanal och rpar medans folk sitter i support väntrum men om jag bli support kommer jag sitta i support hela tiden och hjälpa till det kommer jag ändra på om jag blir support.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag skulle kunna göra unive till en bättre plats igenom att arbeta mycket och hårt och se till så det inte är lallare eller folk som bryter mot regler för det kan förstör rätt mycket av rp nivån för många som försöker och göra ett senario, och se till så dom som vill göra ett senario kan det och kan göra det bra och roligt, och så skulle jag kunna ta många som sitter i dc support väntrum och hjälpa dom med det dom behöver hjälp med. men om vi ska gå in på ett senario som går fel till så säg att två personer står och bara snackar och har roligt utan för marja lisa och ska köpa bil och så kommer en lallare och slår ner dom båda utan anledning alltså rdm och då kommer jag kolla hans id och bana han som gjorde rdm, och sen en annan sak som är jätte viktigt som support är att kunna alla regler och veta vad som är rätt och fel och det känner jag att jag kan. och sen ibland får folk vänta ett tag på svar på sina banöverklagans men då kommer jag ändra på det då jag kommer va aktiv på forumet.

Hur länge har du spelat på Unive? jag gick med i forumet den 7 mars 2021 men jag börja på servern lite tidigare typ i januari

Har du några tidigare erfarenheter? ja, jag har varit mod på ngn server som hette bergstaden men sluta för ägaren själv lallade och var otrevlig. och så var jag sr.mod på en server för länge sedan men ägaren håll på och förstöra rpn och alltihop så där sluta jag också. Jag har även varit support på unive för ett tag sedan

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan alla kommandon man kan skriva som t.ex. /noclip
/togglename du kollar folks namn
/toggleid du kollar folks id
/giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen
/tpm du tpar dig till din marker på mappen
/clearinventory (id) du rensar ngns inventory
/bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig
/clearall du rensar chatten för alla
/freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig
/sqlban eller /ban du bannar ngn
/setjob (id) du ger en person ett jobb
/givemoney (id) för att ge ngn pengar
/sqlunban du unbannar en person