Inaktuell zedy | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zedy

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Amed

Vad heter du på discord? zedy#1998

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 16:00-07:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Förut så försökte jag att ansöka mig som support för att har alltid velat bli. Även att jag har fått inspiritation från andra staffs då dem gör staff arbete. Jag vill hjälpa till med servern inte som dem flesta gör att efter en vecka så blir dem tråkad. Det är ett jobb som man tar ansvar till. Jag kommer ta ansvar och göra mitt bästa.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle försöka vara så aktiv som möjligt för att försöka hjälpa till folk på servern som har problem. Oftast så upplever jag att vissa inte hjälper eller svarar på /report och /help då jag var polis och behövde skin. Jag ska försöka vara i support väntrum hela tiden och hjälpa till alla så det blir lättare för alla andra supports. Vill inte banna folk direkt skulle kunna göra så att jag tar ett snack med den person som inte följt reglerna, och om jag inser att han vekligen kan förbättra sig ger jag en till chans. Men om det händer igen så är jag tvungen att ge bann. Nu när servern växer mer än någonsin så blir det för mycket för staffs så vill verkligen hjälpa till servern och nå sitt mål. Kommer inte svika staff teamet för att jag kommer kämpa och ge allt för att förbättra servern tillsammans med staff teamet.

Hur länge har du spelat på Unive? 1/May/2021

Har du några tidigare erfarenheter? JA, har sett på streams då staffs noclipar. Har även haft vänner som var Admins då jag lyssnade på hur dem skulle uppföra sig och prata med dem som har gjort fel.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid man kan se id på spelare
/togglename man ser namnet spelarens namn
/noclip man går i noclip då man åker runt onsyligt och tittar så alla sköter sig
/tpm man teleporterar till sin marker på kartan
/freeze (ID) man fryser nån person så dem ej kan röra sig
/dv man dvar en bil om det är för hög radie så kan man råka dva fel bil och det förstör rpn
/bring (ID) man tpar nån till dig
/kick (ID) man kickar någon
/who (ID) man ser vilka roller de har
/sqlban (ID) (längd) (anledning) man bannar någon
/sqlbanoffline (hexid) man bannar någon som inte är inne på servern
/revive (ID) du revvar någon men man ska inte göra det om man har dött på ett verkligt sätt.
/goto (ID) man tpar sig till någon
/setjob (ID) (jobb) du ger någon jobbet ingame
/spec man sen väljer man vem man vill specca. det är ett effektiv sätt eftersom om dem använder toggleid så kan dem inte se dig
/m (ID) du skriver någon privat
/sqlunban (hex-ID) du unbannar en person om dem blev felaktig bannad
/skin (ID) du ger ngn skinmenu bara om dem är i klädaffär så det inte förstör rpn
/ooc man skriver i ooc chatten så alla ser
/car (fordonsnamn) man brukar oftast bara ge det till någon polis som blivit av med bilen elr om polisen har övning på militär basen.
/sqlsearch (hexid) man kollar upp någon det dem har gjort så dem blir bannad för det
/sc man skriver i en chatt där bara trainers och högre kan se.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag skulle jobba så mycket jag kan.

Senast ändrad:
Tillbaka