Inaktuell zebbe738 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe738

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Zebastian

Vad heter du på discord? Zebbe738

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att just ansöka till medelmskap ansvarig är för att det är ett jobb där man träffar på nya olika personer vill också kolla hur alla medlemmar sköter sig har alltid tänkt hur de är att vara medlemskap ansvarig och själv när jag gick med unive så undra jag hur man blev staff och medlemskap ansvarig och då väljer jag mig att ansöka till medlemskap ansvarig för de ser roligt ut och man behöver inte göra allt som staff gör och känner jag inte har tid med staff men har tid med medlemskap ansvarig och har alltid vilja bli medlemskap ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag kommer vara aktiv under sommaren brukar inte göra mycket under sommaren kanske reser bort kanske 1 vecka sen kommer jag tillbaks och gör medlemskap ansvarig och vill även hjälpa till med servern och kommer sitta i och ta många intervjuver.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid bemöta folk med god ton och respekt man ska aldrig behandla en person dåligt som medlemskap ansvarig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag kommer se till så de inte är några lallare själv har jag varit med om mycket lall men inte kunna gjort nått åt de eller typ vdm har jag sett men inte kunna gjort nått för inte fått deras id och sen så fort man gör report är dom borta.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? fall man är medlem på unive då ska man kunnna alla regler och kunna rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag som medlemskap ansvarig ska ha och hjälpa folk hur man gör en ansökan och vägleda folk som kanske är lite nya till fivem som inte vet och man ska ha ansvar över ur medlemarna sköter sig

Hur ser din aktivitetet ut? jag är väldigt aktiv och gör inte mycket om dagarna sitter mest framför datorn

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har tagit en random ålder vill ej ge ut den men kan ta pm

Sätter denna som inaktuell då du har ej gett mig nåt svar än.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka