Nekad Zazta | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zazta

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d33fde5

Vad är din discord tagg? 03an

Vem var det som bannade dig? det var ludde men vill att 320 tar den

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: sssss.pngkslkdlksdlksdlksd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning jag blev godkänd av 320 https://unive.se/threads/thrife-ban-Överklagan-ludde.236382/#post-865350 här är länken på att 320 godkännde mig men varför jag blev bannad igen har ingen aning mammas död förstår ingenting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev unbannad ifrån unive av 320 för jag hetsade mot en grabb sen skrev jag en banöverklaga och blev godkänd skrev efter de en medlemskaps ansöka sen blev test medlem sen ifrån ingen stans jag blir bannad utan att nån snackar med mig jag fattade inte ens varför jag blev de sen så kolla jag forumet så stog det spoofer försök men mammas död jag har aldriog ens spoofat jag va redan unbanna hur kan de va spoofer försök ni kan kolla logs och kolla vart ni vill kolla min data jag vet verkligen inte sen gjorde jag ett nytt dc konto och hoppa support och sa varför bannade ni mig jag vill se bevis eller jag vill bara förstå varför sen så bannar ludde mig utan att säga nåt de jätte skumt förstår inte varför jag ska bli bannad verkligen har aldrig spoofat det är säketrt en felaktig ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var de för jag har aldrig spoofat vill att 320 ska ta den

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte men en av dem va hets men aldrig spoofer varför ska jag spoofa om jag skriver en banöverklgan och blir godkänd fattar inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för jag gjorde ingen ting fel fattar inte varför jag är ens bannad fick aldrig svar

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för som sagt gjorde inget fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja vill att 320 ska ta den

Om ni ska tagga någon tagga 320 bara för jag vill att han ska ta den

på min heder på mina döda på gud på min mamma på allt jag har aldrig ens spoofat fattar inte snälla kan 320 eller någon i ledningen ta titt på detta snälla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka