Nekad Zazta | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zazta

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d33fde5

Vad är din discord tagg? 03an

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: 86472-96adeb49bdfea218254ac8f5b9339f53.webp86470-4c586e6a1c841344bc80c55dd10e98cd.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte ludde snälla jag vill verkligen spela på unive jag fattar verkligen inte varför jag är bannad snälla kan du ge mig svar eler bevis jag lovar jag gjorde ingenting jag fattar inte snälla bara dubbelkolla för det är felaktigt jag lovar dig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget speciellt jag blev godkänd på min banöverklga av 320 sen blev jag bannad för spoofer när jag har aldrig spoofat ni kan kolla igenom min dator och ni kan kolla vart ni vill jag lovar jag har aldrig sn'lla ludde vill verkligen spela

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är felaktigt men snälla jag vill verkligen in och spela snälla jag gjorde inget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget jag minns direkt men inte spoofer iallafall det är första gågnen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej asså ag gjorde inget fel men snälla kan ni lösa det

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för jag gjorde inget jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår snälla jah vill in och spela snälla ludde jag gjorde inget

snälla snälla snälla ludde eller någon i ledningen kan ni ta titt seriöst på den här för jag gjorde inget ludde varför har du nått emot mig jag har aldrig gjort nåt jag lovar på allt

Snälla snälla ludde jag vet inte varför du är sur på mig du vet själv jag har inte spoofat du kan kolla våra pm vi har känt varandra sen ifrån ingenstans blev blocka du mig och sen banna mig snälla ludde varför jag vill bara förstå

kan du vara snäll och godkänna den snälla det hade uppskatats jätte mycket när jag blev unbannad av 320 jag hoppade don för jag ville köpa krim direkt för att jag vill verkligen spela på servern sen jag blir bannad för nått jag har inte ens gjort snälla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka