Nekad zazer_aztroh | Medlem ansökning (tuggum2)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zazer_aztroh

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Johansson

Vad är ditt discord namn? evilzazer

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ramon Castillo, 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, impulsiv, manipulativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ramon växte upp i en tuff förortsmiljö där kriminalitet var en del av vardagen. Efter att ha sett sin bror fängslas och sin bästa vän mördas bestämde han sig för att ta över och göra saker annorlunda – mer organiserat, mer diskret. Han började med småjobb, men drömmer nu om att bygga ett eget nätverk för smuggling, rån och penningtvätt. Framtiden handlar om makt och respekt, men också om att skydda sin egen "familj" till varje pris.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att skapa realistiska scenarion, särskilt inom kriminellt RP. Jag gillar att utveckla långsiktiga historier som skapar spänning för flera parter. Jag spelar för att hela servern ska ha kul, inte bara min egen karaktär. Jag är också bra på att improvisera och samarbeta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att "vinna", utan låta andra spelare få utrymme att lyckas. Om man t.ex. blir tagen av polisen ska man spela med och inte bara försöka komma undan hela tiden – det skapar bättre RP för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång på en annan server sköt jag tillbaka utan att följa FearRP. Jag blev varnad och fick läsa reglerna ordentligt. Jag lärde mig att det är viktigt att hålla sig till RP och tänka på situationens realism.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP gäller man måste spela som om man faktiskt är rädd i livshotande situationer,Man får inte combat logga alltså logga ut mitt i ett pågående RPscenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP i över två år och är van vid både civil och kriminell RP. Jag tycker om att bidra till storylines som engagerar fler spelare, och jag är alltid öppen för feedback för att bli bättre.

Utveckla svar

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär och , Kan du ge exempel på några av serverns regler

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Johansson

Vad är ditt discord namn? evilzazer

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ramon Castillo, 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, impulsiv, manipulativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Ramon Castillo är 26 år gammal och föddes rakt in i en verklighet där man antingen blev någon – eller blev offer. Han växte upp i förorten San Paloma, ett område där hoppet långsamt vittrade sönder mellan slitna betongfasader, sirener om nätterna och en ständig kamp om respekt. För Ramon var trygghet aldrig en självklarhet, och varje dag handlade om att navigera mellan hot, hunger och hat. Hans mamma, en kvinna med stark vilja men tomma fickor, uppfostrade honom och hans äldre bror ensam. Hon försökte hålla familjen borta från gatan, men verkligheten utanför deras lägenhet var för stark. Ramon såg tidigt hur hans bror, Javier, blev en del av ett lokalt gäng och började tjäna snabba pengar genom rån och narkotikaförsäljning. Trots farorna blev Javier en förebild för Ramon – någon som kunde stå upp för sig själv, som inte bad om respekt utan tog den. Men livet slog hårt. När Javier greps och dömdes till fängelse efter ett misslyckat rån föll familjen samman. Kort därefter sköts Ramons bästa vän Elías till döds i ett bakhåll. Två brutala förluster inom ett år tvingade Ramon att omvärdera allt. Han insåg att om han skulle överleva – och göra något mer än bara existera – så behövde han tänka längre, vara smartare och spela spelet bättre än de andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att skapa realistiska scenarion, särskilt inom kriminellt RP. Jag gillar att utveckla långsiktiga historier som skapar spänning för flera parter. Jag spelar för att hela servern ska ha kul, inte bara min egen karaktär. Jag är också bra på att improvisera och samarbeta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att "vinna", utan låta andra spelare få utrymme att lyckas. Om man t.ex. blir tagen av polisen ska man spela med och inte bara försöka komma undan hela tiden – det skapar bättre RP för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång på en annan server sköt jag tillbaka utan att följa FearRP. Jag blev varnad och fick läsa reglerna ordentligt. Jag lärde mig att det är viktigt att hålla sig till RP och tänka på situationens realism.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? reactionRP karaktären ska spelas med rimliga känslor utifrån situationeen,FearRP gäller man måste spela som om man faktiskt är rädd i livshotande situationer,Man får inte combat logga alltså logga ut mitt i ett pågående RPscenario,PowerGaming alltså det Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel,SocialRP det innebär att du ska i första hand hitta lösningar på saker i RP som involverar Social RP. Att skjuta eller använda våld som första lösning på problem man stöter på i rollspelet, då bryter det direkt mot denna princip.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP i över två år och är van vid både civil och kriminell RP. Jag tycker om att bidra till storylines som engagerar fler spelare, och jag är alltid öppen för feedback för att bli bättre.

Nekad.

Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka