Nekad Korken | Medlem ansökning [tuggum2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korken

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Korken

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip Nounilou 2000-01-27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, omtänksam, envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i förorten och hamnade ofta i problem när han var yngre. Han umgicks med fel personer och var nära att fastna i kriminalitet. Nu försöker han vända sitt liv, skaffa riktiga vänner och ett jobb. Framtidsplanen är att bygga upp något eget, kanske starta ett lagligt företag, och visa att man kan lyckas även om man haft en tuff start. Kanske börjar han jobba som polis och börjar motivera yngre barn som sitter i samma sits som han satt i och tycker att det är svårt att inte dras med inom kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och seriösa scenarion. Jag vill spela på ett sätt som gör att andra också får en bra upplevelse och utveckla min karaktär tillsammans med andras. Jag vill kunna skapa både spännande situationer och mer vardagligt RP så att det känns mer levande på servern. Gör någon fel vet jag vad jag även vad som gäller.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste vinna själv, utan att man ibland låter den andra personen lyckas för att RP:t ska bli mer realistiskt och roligt för alla. Till exempel att polisen får gripa en om man blir tagen, eller att man kan förlora ett bråk om det passar in i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag spela mycket rp när jag var yngre. Då var jag en oseriös jobbig skitunge om jag ska vara helt ärlig, numera har jag växt upp och har slutat med att lalla och förstöra för andra som bara vill ha kul och skapa roliga scenrion. På senare dagar har jag nog fått någon ban för något som en servervakt uppfattade som "lall", men inget större än det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det är ej tillåtet att rdm:a folk. Man måste alltid värna om sitt och andra spelares liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, endast att jag tycker att det ska bli kul att börja komma igång ordentligt om jag nu blir godkänd (=

Senast ändrad:
kan någon kolla på min, min kompis som skrev sin idag har redan fått svar men inte jag

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.
Du får ansöka igen 2025-09-09.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka