Accepterad ZapeValle | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZapeValle

Aktiv Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter Eksgård

Vad är ditt discord namn? ZapeValle

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Andersson och är 19 år gammal. Han växte upp i en stad långt bort från Unive City. Uppväxten var väldigt svår för Viktor eftersom båda hans föräldrar dog i en bil krash när han var 7 år gammal. Och eftersom att han inte hade några släktingar vid liv, så hoppade han runt mellan alla fosterhem i hela hans stad efter krashen. Tills han nu har blivit 18 år gammal och bestämt sig för att flytta till storstaden Unive City i hopp om ett bättre liv. Viktor vill få jobb hos Securitas för att se till att samhället blir en bättre och tryggare plats för alla. Och att ingen ska behöva gå igenom samma tragiska och traumatiserande barndom som han gjorde. Viktor är väldigt intresserad av bilar. Speciellt Porsche, hans största dröm är att jobba ihop tillräckligt mycket pengar får att en dag kunna köpa sin en Porsche 911 GTRS. Viktor bryr sig också väldigt mycket om sina vänner, han är beredd och göra det mesta för deras skull. Efter som att efter sin tuffa uppxäxt har Viktor lärt sig att uppskata sina nära och kära. Viktor har helt enkelt ett hjärta av guld, och vill det som är bäst för alla. All trauma Viktor upplevt tidigare har gjort han till den han är idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min underbara humor roliga konversaktioner och en intressant karaktär som just Viktor. Jag kommer också att följa Unives regler ord för ord.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv ska ta konsekvenser ibland för att låta andra ha kul. Till exempel om du blir rånad, då ska du spela med, inte bara skita i det och dra. Efter allt så är ju det roliga med Unive just RP och om man bara fokuserar på "sina" fördelar blir det inte lika roligt för alla andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom alla regler. Några exempel är combatlogging som innebär att man inte får lämna servern för att undvicka specifika scenarion. FearRP som innebär att man ska värna om sitt liv som det vore i verkligheten. Copbait är en annan regel som innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet i onödan vilket inte är tillåtet. Detta är några exempel bara men jag känner till alla reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte på FiveM. Men jag har rpat i andra spel som Farming Simulator, så lite erfarenhet skulle jag ändå säga jag har.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte direkt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka