Accepterad 1.virree | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.virree

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? 1.mofasa

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: viktor von kapplastavarna 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, kreativ, kriminell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Viktor Von kapplastavar och han är 22 år gammal.Han är uppväxt i Finland.Han är uppväxt bland mycket kriminallitet. Sen han har varit ett litet barn har han alltid sett sin pappa hålla på med droger och vapen så Viktor Von Kapplarstavar blev tagen av sos och fick sitta på ett HVB hem och det var då allt började. Han träffade en ortan grabb på HVB hemmet och det var då Viktor började hålla på med vapen,droger,skjutningar och massa problem med polisen. Han försökte alltid smita från hemmet men han blev alltid tagen av polisen. Han började sälja hash och farliga sprutor vilket gjorde att han kännade bra med pengar och för det köpte han dyra märkeskläder. Han gillar att bli jagad av polisen och att köra bil. Han gillar att rula knark och att sälja, hans dröm är att få träffa sin pappa och börja jobba med han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med till servern är en allvarlig och sariös rp som ej kommer brytas jag kommer även att följa alla regler till punk och prika och jag kommer ej bryta dessa mregler under några omständigheter då jag älskar att rpa. men det jag faktiskt kommer att bidra med till denna RP server är som sagt en allvarlig och sariös rp men även roliga stundet och inte lalla på en sådan ni då man kan få ban och jag kommer under all den tid jag är inne på servern bryta mot framför allt suntförnuftr och kommer därav att RPa som om jag levde ig alltså min karaktärs liv fast inne så server och kommer heller inbte spela för makt eller pengar jag kommer heller inte tillåta mig själv eller andra begå regelbråttet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att det ska vara roligt för båda parter som tillexempel om det är ett bankrån så ska det vara roligt för en själv och för polisen och för alla andra tillexempel om polisen går in direkt och börja skjuta så blir det inte roligt mot motparten. Den som rånar ska inte bara tänka på att vinna det ska liksom bli roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm det innebär att man använder sin bil som ett vapen. fearrp att man ska värna om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag har spelat på flera olika servrar innan så jag har mycket erfarenheter

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka