Nekad ZapE | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZapE

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kurt

Vad är ditt discord namn? blixten.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Agaton Ballson 67år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Go gubbe, kort stubin, härlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Agaton växte upp i Afghanistan, i en vardag präglad av oro och krig. Tillsammans med sina bröder Wasim, Kalas Niklas och Nils tog han det svåra beslutet att lämna sitt hem bakom sig. Resan var lång och farlig, men hoppet om trygghet och en chans till ett bättre liv drev dem vidare. När de till slut kom fram till Sverige möttes de av en helt ny verklighet. Språket, kulturen och kylan gjorde att de kände sig både lättade och främmande på samma gång. De hade förlorat mycket, men också fått en chans att börja om. I Sverige försökte bröderna bygga upp ett nytt liv. De gick i skola, fick kontakt med andra ungdomar och drömde om framtiden. Samtidigt var det inte alltid lätt. Att komma som ny till ett land kan betyda att man snabbt hamnar utanför, särskilt om man saknar nätverk och ekonomiska möjligheter. Med tiden kom Agaton och hans bröder i kontakt med olika grupper. För en del nyanlända ungdomar blir det en väg in i gemenskap, men ibland kan det också leda åt fel håll. Kriminalitet och droger kan locka, särskilt när man kämpar med känslor av utanförskap och en vilja att tjäna pengar snabbt. Valen som formar framtiden Agaton stod inför ett vägskäl. Han såg hur vissa av hans vänner började använda och sälja droger, lockade av snabba pengar. Samtidigt såg han också exempel på andra som satsade på skolan, arbete och en långsiktig väg framåt. För Agaton och hans bröder blev det tydligt att valet av omgivning och sammanhang kunde avgöra framtiden. Att hålla ihop som familj, söka stöd hos lärare, mentorer och nya vänner blev en avgörande faktor för att itne fastna i del kultur. hans framtids planer är att han ska försöka skaffa jobb och pengar och leva ett gött liv med sina bröder

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med utvecklande och bra RP, roliga scenarion som inte bara gynnar mig eller bara gör så att jag vinner utan att jag även gör så att andra parten kan vinna i ett scenario. spela för att ha roligt och inte alltid för att vinna. kommer bidra med härlig och rolig rp och se till att alla har de gött på serven. försöka höja rp nivån så mycket som jag kan göra men främst se till så att alla har de roligt och att alla kan försöska bidra med sin bästa rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag t.ex gör ett butiks rån så kanske jag inte ska ha en bil som går i 500 för då har poliserna ingen chans att fånga mig så istället så tar jag en bil som är ungefär lika bra som en polis bil så att dem har någon chans att också vinna. så man ska alltså låta andra parten ha en chans att vinna och inte bara försöka göra så att man själv får alla fördelar för då blir det inte särkilt roligt i slutändan för motparten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja säkert någon gång men kommer inte ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm - man dödar någon utan anledning, vdm - man använder sitt fordon som ett vapen. copbait - försöker medvetet fdå polisens uppmärksamhet och få dem att t.ex förfölja dig, fear rp - värnar inte om sitt liv i t.ex ifall man ahr ett vapen mot sig. metagaming - tar info utifrån spelet in till spelet och sedan använder sig av den infon, combat loggin - man medevetet lämnar spelet under ett scenario, Pwg - finns olika pwg ena är att man t.ex kör rätt in i en vägg och sedan inte rpar på skador och sen andra är att man bara spelar för sin egen vinst. suntförnuft - man ska alltid tänka en extra gång innan man gör något. t.ex kan man tänka "hade jag verkligen gjort såhär irl" så man ska alltid tänka ur ett realistikt perpektiv, social rp - man pratar alltid innan man tar till med hårdhanskarna. man ska lltid försöka lösa konflikter socialt ist för vapen t.ex

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka