Nekad zany453 | Chef-jobb ansökan | GSP | FUPPE |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zany453

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? grove pizzaria

Vad heter du IRL? hossein

Vad heter du på discord? bullen#6969

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat ganska länga på unive jag tror jag har varit medlem i några månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att vara aktiv gasnka länge på jobbet jag kommer ta anställnigar kommer attt vara aktiv på twitter och säga att vi söker intervjuer jag kommer att rp seriöst med jobbet jag kommer att hålla koll på alla anstälda så dom inte gör nåt fel typ sälja grattis och att dom ska ge pengar till han och varje gång jag tar anstälnigar ska dom vara lagliga så dom inte är med gäng.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat om det jobbet på ganska många servers jag vet hur allt funkar fet systemet och hur man fixar maten det är ganska änkelt job vet hur man ger folk faktura och allt saker jag kan mycket om jobbet vet hur man ska skötta sig i kassan och allla olika saker.

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag men jag är bannad från fivem för ingen anledning vetej varför.men annar runt på helger till morgonen till 00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle altid spela på unive för det är en ganska bra server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag intte skulle aldrig göra det heller.

Har du läst våra Regler? ja det har jag gjjort flera gånger,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka