Nekad zane | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? _zero0______

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zane Svensson. Han är 21 år gammal. Han gillar bilar och sport, Han gillar speciellt porsche 911. Han hade en svår uppväxt då han var mobbad som yngre. Hans morsa gick bort när han var yngre och detta gjorde så att han blev ännu mer mobbad. Hans pappa övergav han också så då tänkte han att hans liv inte var värt det och tänkte ta självmord. När Zane började bli lite äldre och lärde sig prata märktes det snabbt att han hade AdHd Han blev adopterad av 2 föräldrar efter ett litet tag. Efter det så började han att ringa 1177 ibland när det kändes som tuffast. Zane hittade sedan en bästa vän som han kunde lita på och som kändes som hans egna broder. Dem gjorde allting tillsammans. Efter ett tag så började han komma in på de kriminella spåren då han fortfarande inte tyckte om sitt liv. Detta gjorde så han fick mycket skit och började gå till socialtjänsten. Tillslut slutade han med det kriminella och sedan började köpa bilar. Hans nuvarande bilar är en Porsche 911, en bmw och en saab. Lite senare i hans liv nät det gick som bäst så började hans bästa vän att hamna i de kriminella spåren. Hans bästa vän frågade om han ville hänga med i hans gäng dem skulle starta. Zane tackade nej då hans liv var på toppen just då. Efter ett par månader så förstörs hans liv igen. Han började med de kriminella och startade upp ett gäng med några andra grabbar. Tillslut så blev Zanes gäng fiender med hans kompis och dem skulle nu säga upp kontakten. Detta gjorde så han blev ledsen men tänkte att han ändå inte kunda ha en fiende som hans bästa vän.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och seriös rp. Jag kan bidra med roliga scenarion för båda partierna, det vill säga för både tillexempel Poliser och Kriminella. Jag kan bidra med värklig rp och alltså inte göra fail rp och sånna saker utan en bra rp. Jag har själv rpat mycket och på dem timmarna så har det ibland varit väldigt tråkigt när vissa rpare inte kunde rpa ordentligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om en polis stoppar en kriminell ska dem kriminella stanna för att göra rpn roligare för båda partierna. Det vill säga att kriminella inte ska åka iväg för att dem har vapen utan att stanna och låtsas som inget och inte köra ifrån då det inte blir så jätte roligt för speciellt polisen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för Random death match och innebär att man tillexempel slår eller skjuter någon utan anledning. VDM står för Vehile death match och innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, det vill säga att köra över någon med sin bil. Metagaming är att man inte pratar ingame utan sitter i discord och snackar och på så sätt metar. Powergaming är att man ska rpa på sina skador, tillexempel i en bil krock.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 600 timmar på spelet så jag skulle säga att jag har bra erfarenhet inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en bra rpare och kan bidra med mycket till servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka