Accepterad zane | Medlem ansökning [ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? malte

Vad är ditt discord namn? _zer0______

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: zane svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll påhittig konstig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Zane Svensson. Han förlorade sin mamma i ung ålder och hans pappa försvann kort därefter. Zane växte därför upp hos sin mormor, som gjorde allt hon kunde för att han skulle få en trygg uppväxt trots svårigheterna. När han var yngre ville han bli bilmekaniker. Han gillade att skruva på moppar och bilar och var alltid nyfiken på hur saker fungerade. Men ju äldre han blev, desto mer drogs han till polisyrket. Han ville hjälpa människor och se till att staden var en trygg plats för alla. Nu vill Zane bli polis, få erfarenhet ute på fältet och så småningom kanske jobba med ungdomar eller inom trafiken där han kan använda sina fordonskunskaper. Han vill göra skillnad – både för andra och för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP. Jag tycker det är viktigt att samarbeta med andra och skapa roliga och realistiska scenarion. Jag respekterar reglerna och försöker alltid se till att alla inblandade har en bra upplevelse.

Som polis vill jag inte bara jaga brottslingar, utan också vara en del av vardagen i staden – prata med folk, bygga relationer och skapa bra stämning i RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att tex om en polis stannar dig ska du inte dra bara för att du har en snabb bil stanna för att göra scenariot roligare ifall, alltså inte alltid vinna själv, utan låta motpartiet också vinna så rpn blir orligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja lite små och större regler typ hets mot staff minns inte alla har inte kört på någon minut

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, vdm, rdm, powergaming, nlr, combat logging, sunt förnuft,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har rpat sedan 2022 på alla olika servrar så jag vet hur man rpar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till! [Ansökan]

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka