Nekad zane | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 251 — Övrigt
Anledning: sitter med silent aim, bevis mod+ och mer
Personal: taxi3765
Datum: 2025-10-25
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det började med att jag och min vän var ute och sköt mot andra personer. Det jag gjorde den kvällen var inte något särskilt bra och jag står inte för det jag gjorde men på den kvällen gjorde jag bara saker. Det började med att jag sköt en person från en motorcykel och dödade honom. Sedan sa jag förlåt till hans kropp och åkte med han till sjukan. Blev sedan inkallad till support av taxi som gav mig en varning har jag för mig. Jag gjorde sedan något igen jag minns inte vad men då fick jag indragen kriminell har jag för mig. Efter det satt jag och pratade med några i polis dcn och visade dem lite klipps då jag kände många poliser väl då jag var polis tidigare innan jag blev kriminell. Jag tror att jag satt med taxi också men jag minns inte riktigt men då visade jag ett klipp på när jag dödade 3 personer. Jag tror det var därför jag fick indragen kriminell eller jag blev iallafall inkallad till support har jag för mig. Sedan visade jag klippet på när jag dödade dem och då sa han att jag fuskade. Jag minns att han sa att jag hade aimbot men eller något sådant men allt jag gjorde var att sikta på en person som fear rpa så jag sköt honom, sedan riktade jag på någon annan person och sköt han och det såg konstigt ut med min movement för jag aimade mot han och gick åt sidan så snabbt. Sedan efter jag skjutit honom flickade jag till en person som satt i en bil och efter jag dödade honom så vet jag inte hur men typ slutade jag aima och började aima så det såg jätte konstigt ut som att jag hade typ silent aim. Jag har kvar klippet och kan visa exakt. Jag vill även säga att jag har nästan 2 tusen timmar på ett spel. Det är mycket och betydligt mycket av dem har gått till aimin servers för att bli bättre. Jag har en tendens att vara bra och just i denna tid betydde det mycket att vara bra och kunna skjuta. Jag har spelat spelet i 3 år lite mera så jag har mycket erfarenhet sen spelar jag nästan bara skjut spel utöver fivem och eftersom jag lagt ned så mycket timmar på skjut spel är jag bra på att skjuta. Jag kan bevisa att jag är bra på att skjuta i alla spel jag spelar om det är så. Alla brukade säga att jag fuskade på fortnite för jag aimade så bra alltså mina kompisar när vi körde bhe osv. Detta har inget med bannen och göra men jag vill bara förklara.

Tar du ansvar för det som hände? Ja absolut. Det som skedde den kvällen var fullständigt mitt fel ingen annans och allt jag gjorde var inte okej. Jag tänkte inte efter och gjorde bara saker som jag visste var fel men jag gjorde dem ändå. Vissa saker som bannen var felaktig men bannsen om hur jag betedde mig på servern alltså åkte runt och sköt folk hit och dit osv det står jag för men bannen var felaktig. Man ville inte ens hjälpa mig att ta bort mitt anticheat på min dator så dem kunde gå igenom min dator utan man skickade bara mig som att jag inte betydde något.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jadu jag har lärt mig mycket. Inte sitta och klippa när jag skjuter folk, inte fuska jag säger inte att jag gjorde det men man ska ju inte fuska, följa reglerna, var respektfull, ta ansvar för sina handlingar, tänka sig för innan man gör saker, ha lite sunförnuft osv. Jag har lärt mig att man inte ska vara dum i huvudet utan följa reglerna och ha det roligt inte sitta och göra saker man vet är fel.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill att ni ger mig en andra chans då detta var i största grund felaktigt. Att jag blev av med min krim roll och bannad osv det var fullständigt mitt fel men när det kommer till bannen att jag fuskat är helt felaktig. Jag svär på allting jag kan tänka på att jag inte fuskade och att det var fel. Jag har bevis och allting på allt som hände. Jag förstår inte vad helpers och mods fick fram att jag fuskade vid något anticheat system vilket jag tycker var helt konstigt. Nu kom jag även på att man försökte göra en anticheat kontroll på mig men min dator ville inte pga något anticheat. Jag satt och skrev med mods och helpersna att jag inte kunde och visade dem och lät dem stänga av saker men det ville inte funka och då antog dem väl att jag gömde något men jag lovar att jag inte hade gjort något min dator ville inte bara. Jag satt och skrev med mods och helpers vilket det finns bevis på om det kunde hjälpa mig att få bort anitcheat saken men ingen ville hjälpa mig och inget ville funka. Jag vill bara komma tillbaka till mina gamla vänner och snacka med dem. Kvällarna jag hade då var väldigt trevliga och jag hade extremt mycket kul på utbildningar osv. Jag saknar rpn och allt med det.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja jag kan ta fram allt jag pratar om ifall det är så. Ni kan få alla klipps och allting så kan jag bevisa att jag ej fuskade. Allt finns. Jag fixar allt ni vill ha

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka