Accepterad zane | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025080869/

Ditt Hex-ID: 11000013f77ca25

Vad är din discord tagg? _zer0______

Vem var det som bannade dig? Danne7233

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-28 000323.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel. Alltså att jag bröt mot en regel som är viktig att följa här på unive. Denna regel är väldigt viktig då det hade varit tråkigt att rpa om man fick meta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt utanför Top boys gänghus. När jag satt där i min bil så tänkte jag åka ut men precis då så kom det flera bilar som var Montana osv. Då stannade jag kvar vid huset å väntade på att dem åkte men när man åker så följer dem efter dig. Iallafall så stannade jag kvar där och jag undeffade i dc. Jag sa i dc att det var jätte många personer utanför oss och då sa min kompis clippa och sen så sa han typ asså detta är sjukt. Iallafall efter det så hände det inte så mkt tills jag skicka in en anmälan. Och innan det så hade jag också gjort flertals reports och endast 1 av dessa hjälpte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Det var inte en felaktig. Men jag tänkte inte på det så mycket eftersom att jag bara var vid huset och ingen annan stans. Jag tycker att Danne gjorde rätt i denna situation. Jag visste heller inte om att just detdära var metagaming. (ingen bortförklaring)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte alla men ni får kolla upp om ni vill. Och ja jag har lärt mig efter dem men denna gång var det en annan grej. Har aldrig blivit bannad för metagaming iaf. Sen var det någon gång som jag blev bannad för staff diss. Jag vet inte vad jag tänkte då men a. Sen har det varit små som t.ex powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Det finns många grejer jag skulle kunnat göra annorlunda. Några av dessa saker är att tillexempel sitta deffad som man igenkligen ska, inte säga till min kompis att det var folk utanför. Ett sätt jag skulle kunnat göra var att ringa han ingame och säga det men han var inte ig just denna gång. Ber om ursäkt för det jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ber så hemskt om ursäkt och vill jätte gärna få en andra chans. Jag visste inte personligen att detdära räknades som metagaming men jag borde läst reglerna bättre. Jag använder inte det som är bortförklaring. Jag ber om ursäkt för vad jag gjort och detta kommer inte någon gång hända igen. Och jag har nu läst igenom alla regler igen så detta inte sker 1 till gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka