Ban-referens
ycvcxh — FiveM, Permanent
Anledning: sitter med silent aim, bevis mod+ och mer
Bannad av: taxi3765
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag spelade normalt och hamnade i en skottlossning och dödade 3 personer, jag visade en mod detta som hette taxi och han trodde att jag satt på silent aim för att jag flickade på en person snabbt. Först vill jag säga att jag har spelat detta spel i år och sen när man kollar tillbaka så kan man se att det såg lite sus ut det har jag fått av massor men det var pga min movement. Medan jag aimade gick jag till sidan och jag fortsatte att tracka aimet på en person och sen typ laggade min gubbe till och i denna animation blev det som att jag lockade jag har kvar klippet så man kan se att det var falkst. Sen var det ett till där jag igen flickade på en grabb som hoppade ut ur en bil och jag flickade han och då säger man att jag fuskade. Har klipps på allt
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Asså det är en felaktig ban då jag inte fuskade så nej jag tar inte ansvar för det då den är felaktig.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Inte skjuta då jag tydligen är för bra och blir bara anklagad för fusk. Jag kan inte säga så mycket då det är mitt aim som är som det är jag kan inte göra något åt saken eller annorlunda så inte åka på skottlossningar är typ den enda.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att den är felaktig.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja