Nekad zane | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Ditt discord namn: _zer0______

Ditt Hex-ID: steam:11000013f77ca25

Vad för typ av beslut gäller det? Permanent ban.

Vem/vilka tog beslutet? Det var många som var inblandade men tror främst taxi och j.

Varför tror du själv att beslutet togs? Fiveguard fick upp att jag fuskade och då bannade dem mig.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt då jag inte fuskade. Jag lovar er jag har aldrig sutit på fusk på fivem. Jag visade någon mod när jag sköt förut och då sa dem att jag fuskade sedan hade tydligen fiveguard plockat upp att jag fuskat. Jag har klippsen och kan visa er. Dem stod helt stilla och jag sköt dem jag fick återgärder för hur men jag fuskade inte.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ja det har jag. Jag skickar endast det jag tror modsen var sus men jag har andra ifrån samma dag och samma kväll. file:///C:/Users/malte/Videos/SteelSeries%20Moments/Exported%20Clips/TrimmedclipfromJun242026.mp4, detta borde funka. På klippet kan man se hur jag först dödar någon sedan snabbt går jag med min gubbe samtidigt som jag aimar mot honom och tillslut flickar jag han i bilen. I slutet ser man hur jag slutar aima och börjar aima igen jag förstår att det ser konstigt ut men kolla på klippet det är inte fusk

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka