Accepterad Zandero | Medlem ansökning [Jonkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? zandero#0629

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zander Johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
mina planer för min karaktär är att börja jobba på meko och känna minna egna pengar och kunna bidra till företaget och hjälpa andra med sina bilar och jobba mycket med bilar överlag för jag tycker det är väldigt kul men min karaktär är väldigt snäll så jag vill gärna hjälpa till om jag kan och tänka på andra typ om något har det jobbigt kanske jag betalar han lagning på bilen eller så och försöka att vara så snäll som möjligt och hjälpa folk och vara trevlig. eller så vill jag jobba på folk eller auto experten efter som jag vill ha ett Job där man träffar mycket folk som är trevliga och du får jobba med mycket olika bilar som mitt intresse är bilar och jag får prata med folk och sånt samtidigt som jag gör mitt jobb och känna pengar efter som jag har en dröm av att spara ihop till en fin bil typ en bmw eller mercedes men jag var inte så rik men mitt mål var att komma ditt någon dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra till servern är att jag kommer vara väldigt social och göra bra scenarion och ha mycket fantasi så det blir roligt men också alltid tänka på att man måste se till så att både motpartens tycker det är kul så det inte blir tråkigt för motpartens och roligt för mig bara för det kommer göra scenarion väldigt tråkigt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? som sagt det betyder att man ska inte bara spela för din egna vinning utan tänka på att motpartens ska också ha kul när han eller hon sitter och spelar scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot powergäming en gång och jag blev bannad men då tänkte jag bara läsa reglerna noga sen tänka igenom min ban varför jag blev bannad och hur det lede till att jag blev bannad och hur jag hade kunnat göra annorlunda och hur jag hade kunnat göra för att inte göra detta igen och tagit min ban med lite seriositet och bara tänk att nu gjorde jag detta och jag får skylla mig skälv om jag råkar bryta mot en regel men det ska inte hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, rdm, vdm, copbait, nlr, sunt förnuft, reaction rp och fear rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

jag är godkänd
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka