Nekad Zandero | Medlem ansökning [duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? zandero#0629

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zander, Johansson 35år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, glad, omtänksam,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zander Johansson han är en 35årig man som älskar bilar sen ung eftersom det intresset gått i släkten och jag varit med mycket och hjälpt min pappa och farfar min sina bilar när jag var ung. men jag gillar även mycket att tänka på andra och hjälpa folk med exempel skaffa jobba lagga folks bilar eller ekonomin eller sådana saker som kan göra den andra personen väldigt glad om man är ny till staden. Och mitt dröm jobb är polis meko eller autoexperten efter som jag gillar att hjälpa folk och vara snäll och jag gillar bilar väldigt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra mycket bra rp scenarion och mycket bra scenarion efter so min karaktär gillar att vara med vänner och hjälpa andra och skaffa vänner överlag och bidra mycket till social och hög/rolig rp för båda motparterna efter som jag gillar bilar mycket så kommer jag jobba på meko eller auto experten och därför kommer jag träffa/prata med mycket folk hela tiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara spelar för att du ska vinna som jag sa innan utan att man ska spela för att andra motparten också ska få ett roligt scenario även fast du vet att du kommer vinna om du försöker så ska du tänka på den andra och inte bara dig skjälv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har någon gång brutit mot en regel jag körde en en lite låg bmw ner för ett gräs backe och då blev jag bannad men det jag gjorde då var att läsa reglerna noga och tänka igenom min ban och vad jag hade kunnat göra för att inte bli bannad och det gjorde jag heller aldrig om.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, rdm, vdm, powergaming, suntförnuft, ooc, halv occ, meta gaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej babyphilip.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka