Nekad Zandero | Blacklist Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 832 — Övrigt
Anledning: Korruption inom yrke snor vapen ur polisförråd, stashar och ger till en vän
Personal: Toris
Datum: 2026-04-20
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev bannad för att jag var korrupt polis och tog vapen från beslaget vilket jag inte får göra enligt reglerna.

Tar du ansvar för det som hände? Jag spelade som polis och hade tillgång till beslagtagna vapen istället för att göra rätt så tog jag några av vapnen och använde dem själv jag tänkte inte riktigt på konsekvenserna just då och gjorde ett dåligt val.

Vad har du lärt dig sedan dess? Det var fel eftersom man inte ska missbruka sin roll som polis Jag bröt mot reglerna och gjorde RP sämre för andra som polis ska man vara seriös och följa reglerna inte utnyttja situationen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ja jag har fattat att det jag gjorde var fel jag borde ha tänkt mer på reglerna och hur det påverkar andra spelare om jag får spela igen kommer jag sköta mig och inte göra om samma misstag.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag erkänner att jag gjorde fel och försöker inte skylla ifrån mig jag vill gärna komma tillbaka och spela på ett bättre sätt jag gillar servern och vill bidra till bra RP istället för att förstöra.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka