Nekad Zandero | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Medlem
Servervakt
Meddelanden
100
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 832 — Övrigt
Anledning: Korruption inom yrke snor vapen ur polisförråd, stashar och ger till en vän
Personal: Toris
Datum: 2026-04-20
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var uppe sent och så hittade jag min kompis och så prata vi och sen så fick vi den dumma iden att testa vapen efter som klockan var sent plus har dåligt konsekvens tänk så sent på natten efter som jag är trött då klockan var 5 på morgonen och har ADHD så vi testade vapen recoil vilket var otroligt jävla dumt av mig sen så gav jag han lite skott sen så skulle jag dra men precis när jag skulle dra så blev jag ut kickad från servern och fick ett meddelande att du har blivit bannad för korruption och pban på det.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar verkligen ansvar av det jag gjort då jag ångrar det något extremt då det ända jag vill göra är att köra unive nu spela seriöst och tänka på vad jag gör för jag vill hålla en sån bra och seriös rp nu på servern då jag ångrar det som sagt extremt mycket vill bara spela igen och köpa Krim och ped och bygga upp min karaktär igen då jag förlora hela min karaktär när jag gjorde som jag gjorde.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att man ska tänka väldigt noga på vad man gör och jag kanske inte ska spela unive vid den tiden om jag vet att jag har dåligt konserver när jag är trött då jag är både trött och min medicin har gått ut för länge sedan efter som jag har ADHD och att man ska hålla sig till reglerna oavsett vilken tid det är på dagen och sträva efter ett bra rp som man gör genom att hålla en hög standard alltså bra med social rp och en unik karaktär och bra inriktning på vad du ska göra och vad din karaktär ska göra.

Varför ska vi ge dig en till chans? Efter som jag har tyvärr inte så mycket pengar har bara 100kr så jag inte råd att betala tyvärr om ni inte kan gå med på 100kr och för jag har blivit mogen nu när jag är 15år och fått ett bättre konsekvens tänk och mörkare röst som kan passa mer till min karaktär och om jag behöver en mörkare så kan jag använda lite voice changer som gör att rpn får mer inlevelse och mer realistiska scenarion istället för att en 12årig lite grabb springer runt och rpar som 25 tycker ni borde ge mig en sista chans då jag har mognat till och de var länge sen jag vart bannad nu och jag har förändrats mycket på dessa månader tycker att jag är väldigt lämplig att spela unive nu då jag vill verkligen stanna på servern och sträva efter en rolig och bra rp med sociala relationer till folk och bara ha roligt på servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Min ban som jag kan skicka till om ni skriver till mig i pm på discord för har inte tillgång till att skicka denna i min ban överklagan.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka