- Meddelanden
- 1,807
- Reaction score
- 1,455
Ditt discord namn: trekronor1
Ditt Hex-ID: 110000141928019
Vad för typ av beslut gäller det? Poäng
Vem/vilka tog beslutet? Liljedahl
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att beslutet togs på grund av att jag slog en kille på sjukan 2 gånger. Jag var ganska chockad över att jag fick poäng från första början för att slå folk i sjukan är nog det normalaste folket gör på denna server jag inser mitt fel ja i sätt och vis men tycker inte att det är värt poäng alls. Jag är trots allt en lila spelare och en exemplarisk spelare på denna server och bara egentligen förtjänar en varning. Detta har även 320 sagt när jag vart staff och på flertals möten. Jag har ändå vart på servern i nästan 5 år och tycker att detta är konstigt då detta är en sak folk gör hela tiden och inte alls får samma åtgärder. Jag vill att Liljedahl ska veta att jag fattat mitt fel och tycker att den är lite felaktig och det är upp för dig att bestämma. Men jag ber dig att kolla på ärendet igen.
Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt tycker jag på grund av sådan hårda åtgärder. Snackat med flertals individer från servern och de tycker att det är jätte konstigt att jag får denna åtgärd. Jag fattar absolut att jag gjort fel men en varning skulle funkat slog ju trots honom en gång sedan en gång till för att han snackade om min mamma. Vilket jag inte tolerar alls. Så trots är det ju en anledning för att jag slog han. Sedan hoppade jag in i bilen direkt och drog ifrån platsen.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos Liljedahl.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: 110000141928019
Vad för typ av beslut gäller det? Poäng
Vem/vilka tog beslutet? Liljedahl
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att beslutet togs på grund av att jag slog en kille på sjukan 2 gånger. Jag var ganska chockad över att jag fick poäng från första början för att slå folk i sjukan är nog det normalaste folket gör på denna server jag inser mitt fel ja i sätt och vis men tycker inte att det är värt poäng alls. Jag är trots allt en lila spelare och en exemplarisk spelare på denna server och bara egentligen förtjänar en varning. Detta har även 320 sagt när jag vart staff och på flertals möten. Jag har ändå vart på servern i nästan 5 år och tycker att detta är konstigt då detta är en sak folk gör hela tiden och inte alls får samma åtgärder. Jag vill att Liljedahl ska veta att jag fattat mitt fel och tycker att den är lite felaktig och det är upp för dig att bestämma. Men jag ber dig att kolla på ärendet igen.
Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt tycker jag på grund av sådan hårda åtgärder. Snackat med flertals individer från servern och de tycker att det är jätte konstigt att jag får denna åtgärd. Jag fattar absolut att jag gjort fel men en varning skulle funkat slog ju trots honom en gång sedan en gång till för att han snackade om min mamma. Vilket jag inte tolerar alls. Så trots är det ju en anledning för att jag slog han. Sedan hoppade jag in i bilen direkt och drog ifrån platsen.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos Liljedahl.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja