Accepterad Zandero | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485144369/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae3cd31

Vad är din discord tagg? Zandero#0629

Vem var det som bannade dig? Vovis_

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-04-04_220155.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag powergammade och körde med bil och polisen krocka i mig hela triden jag bara hjälpte minna kompisar som gjorde rån så vi brake chacka polisen jag och en annan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min bil och körde på en bro sen flög jag av den så jag hamnade i sjukvården sen så sa jag aj fuck och tog /me ont /me yr och körde efter minna kompisar så vi kan hjälpa dom med efter typ 5 min så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban efter som att jag inte rpa på minna skador så bra jag hade kunnat så kvar längre och bara visat att jag hade ont.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger innan men inte många gånger och då har jag läst reglerna väldigt noggrant flera gånger så man inte ska glömma några regler och så man inte ska göra om det man blev bannad för nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att rpa på skador lite mer så man hade fått lite bättre samt högre rp samt fått lite inlevelse i min rp på servern och inte bara rp på skador så kort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket att man aldrig ska rpa så kort på skadorna och verkligen få inlevelse när man rpar på sina skador. Jag ångrar jätte mycket att jag inte rpa så bra på minna skador som jag alltid gör för att jag är en jätte aktiv spelare på unive so spelar 10 timmar per dag på unive och jag vill verkligen spela i helgen nu efter so jag ska köpa import och ped i unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har godkänts. Upprepa inte samma misstag igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka