Nekad Zandero | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485144369/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae3cd31

Vad är din discord tagg? Zandero#0629

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: 2025-06-11.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fuskade men jag hade ingen anledning till det jag gjortde det för jag var arg men jag ångrar det jätte mycket jag vill bara in på unive så jag kan rp igen som vanligt för det var väldigt kul att rp och vara social med alla folk på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var bara inne i bland sen gick jag och la mig skulle sova sen när jag vakna tänkte jag att jag skulle spela lite men då var jag perma bannad från servern men jag tänkte att jag kommer inte sitta och göra en ban överklagan för att jag har gjort fel och det är grovt att gör sånt men nu tänkte jag att jag ger mig en chans och komma in på server efter som att jag tyckte att det var så kul att spela på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban men +++rep till toris att hon hitta mitt fusk riktigt bra staff men hon gjort det helt rätt det var jag som gjorde fel eftersom att det var jag som var dum och gick in med fusk för första början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger innan men det jag gjort då är att gå och läsa reglerna och sen tänka igenom min ban och vad jag hade kunnat göra annorlunda så jag inte hade blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att bara spela normalt och ta det lugnt och inte gå in med fusk bara för man blir lite arg efter som jag inte vill vara bannad eftersom jag tyckte det var kul att spela på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska ta det lugnt och inte bara för man blir lite arg gå in med fusk på servern och förstöra för någon annan för det va bara onödigt att gör det jag skulle ha tänkt mer noggrant på konsekvenserna innan man göra något så är dumt och alvarligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka