Nekad zamiextrakonto | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bmw_zami

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? d.zami

Vem var det som bannade dig? 320, hapyxz, classic

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-25 180827.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem valde att banna mig då jag var respektlös i support och hade en otrevlig ton vilket jag förstår i efterhand och det var extremt fel av mig att göra som jag gjorde och ber om en ny chans så jag kan visa att jag faktiskt kan rollspela och respektera staffs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt och körde king of the hill med några polare och då får ja ett pm o då kollar jag o då ser jag att unive boten skrivit att min krim dragits och då kollar jag unive dcn o ser att alla mina roller ryckt då skriver jag med följande staffs som jag nämnde där uppe, 320 hoppar då support och vi diskuterar dem ansåg att jag hade pwg i ett scenario vilket jag kan erkänna till lite grann det kanske var lite mycket begärt men jag har lärt mig av det nu. Iaf jag pratade med 320 och vi diskuterade angående support ärendet och vi pratade i runt 30 till 40 minuter sedan sa dem att dem återkommer med svar om en dag och då sa jag visst, och igår fick jag svar och svaret blev att jag fortfarande kommer vara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som satt och hade en extremt otrevlig ton i support emot staffsen och satt och hade attityd och var rent ut sagt respektlös men jag vill verkligen tillbaka o börja spela igen och som sagt jag är extremt ledsen för det jag gjorde och jag hoppas ni kan ge mig en ny chans där jag kan bevisa att jag är en bra spelare. Ge mig en chans så jag kan bevisa er. Detta var ett misstag som jag inte gjorde med meningen, jag visste verkligen inte att det var staff diss att man höjde tonen lite emot staffs som är respektlösa i support och kommer inte ske igen. Har gjort så många överklagan för att få en till chans då jag är extremt ledsen att jag gjorde det här och som jag skrivit tidigare kommer det inte att hända igen och jag ber er verkligen om en chans så ja kan bevisa er då detta var något jag inte var medveten om. Det hela började med att jag blev indragen till support då kneno hade hoppat på mig för han tyckte jag begick pwg vilket jag gjorde extremt lite men inte med meningen men självklart tar jag ansvar för mina handlingar men iallafall, jag sitter och snackar med classic i en support kanal och vi diskuterar lite kring ärendet och då frågar classic mig ifall jag skulle vilja prata med kneno och då sa jag absolut visst jag kan ta o snacka med honom. Classic drar in honom i support ärendet och knenos polare som var med i scenariot var med i support samtalet och så hoppar det dit 3 till 4 staffs till och vi diskuterade och då så sa jag en sak som missuppfattades av alla som lyssnade och alla hoppade på mig och började skrika och kalla mig dum i huvudet och grejer och då blev jag lite sur o höjde tonen lite för och få kontroll på situationen för att sedan kunna förklara hur jag menade men det gick inte och då hoppade sleminem på mig som var helper då och sitter o kallar mig massa grejer och jag höjde tonen lite emot henne för hon var respektlös emot mig och det tyckte hon och hapyxz inte om så då valde dem att ta det vidare till 320 som sedan tog beslutet att jag ska vara bannad. Jag snackar senare med 320 under natten och jag märkte direkt att han inte hade så mycket att säga förutom det han fick se på klippet. Det lilla problemet enligt mig är att klippet var nerklippt så man endast hörde mig säga en sak som missuppfattades av alla som jag senare förklarade till 320 och han verkade ändå förstå lite grann, för i klippet så hör man inte liksom vad sleminem satt och sa till mig i support och inte heller knenos fearrp utan allt handlade bara om mig. Staffsen som satt i samtalet förutom classic tyckte jag var lite partiska då jag fått ett intryck av dem resterande staffsen att dem inte tycker om mig vilket är helt okej men problemet ligger i att dem konstant försöker leta fel på mig och få mig bannad för support ärendet slutade med att ingen fick några återgärder och vi rpade som vanligt men då hade hapyxz och sleminem tagit det vidare till 320 som jag skrev där uppe. Jag kan hålla med om att jag gjorde fel och det står jag för med, jag sitter inte o ber er ge tillbaka något alls förutom att jag endast vill ha en unban för jag vill visa att jag kan bättre och att jag kan bete mig ordentligt men ni måste också förstå det från min sida just där och då eftersom det var extremt hetsigt men jag förnekar inte mitt fel utan bannen är rätt. Säger inte att mitt agerande var rätt för det var det verkligen inte och jag tycker inte att staffsen gjorde fel som tog återgärder på mig då jag ska ha dem eftersom jag gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har en otroligt dålig historik då jag blev bannad jävligt ofta för runt 2 till 3 år sedan men under 2024 blev jag bannad några gånger men inte alls lika mycket om man jämnför med tidigare och mina sista månader på servern var dem bästa då jag verkligen förstod vad rp igentligen är och därför är det riktigt trist för mig att bli bannad för ett sånt här misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi hade kunnat gå tillbaka i tiden hade jag först och främst ändrat min attityd emot staffsen geniunt då jag varit rätt så otrevlig emot dem vilket självklart inte är okej och jag hade självklart tagit det lugnt och låtit dem sitta o skrika hur mkt dem nu en väl på mig så klippar jag o visar er i ledningen det istället då mitt sätt att agera just där och då inte var rätt och inte efteråt heller för under den senaste veckan efter jag blev bannad förstod jag inte mitt fel även då men nu när det gått snart 2 månader så förstår jag verkligen vad jag gjorde för fel och vill verkligen komma tillbaka och som sagt jag vet att min historik är extremt jävla dålig då jag sitter med över 110 banns men om det skulle vara så att det är anledningen till varför ni inte vill släppa in mig så får ni gärna säga det eftersom historiken är inget jag kan ändra och nej jag tänker inte hålla på med massa alt konton hit o dit utan om jag ska köra igen ska jag få komma tillbaka av er som bannade mig.

Jag är hemskt ledsen för mängden med problem jag gjorde på servern så som att sitta och pitta folk och skjuta konstant och allmänt bara bete mig efterblivet. 320 har gett mig så otroligt många chanser och även andra också men jag har fuckat upp det gång på gång men jag har aldrig lyckats vara kvar på servern såhär länge som jag lyckades med att göra trots mängden med problem jag gjorde. Om jag skulle gå tillbaka i tiden så hade jag inte tillbringat min tid på servern med problemspelare utan med spelare som faktiskt är där för att rollspela och inte tillbringa massa problem. Jag är extremt ledsen för det jag gjort under mina 4 år på denna servern och skulle på ett eller annat sätt göra om och göra rätt. har kanske skickat snart nästan runt 70 överklagan och alla blivit nekade och något säger mig att detta kan vara den överklagan som kanske blir godkänd och om det blir så att jag blir godkänd kommer jag inte svika er utan bjuda på bra rp som jag gjorde den lilla tiden jag hade kvar på servern.

Ända gången jag bröt mot reglerna var när jag var med fel folk men nu vet jag vilka som beter sig vidrigt emot servern o vilka som inte gör det och därför vill jag få en chans att visa er att min tid på servern endast kommer spenderas med folk som kan rpa och som inte gör problem. Jag ber er, låt mig få en chans att komma tillbaka o visa er att jag faktiskt kan rpa då jag nästan alltid bidrog med hög rp nivå förutom när jag var i biljakter när jag jagade andra kriminella och brukade pitta dem för att få stopp på dem, det var den ända gången jag bröt emot regler förutom det så bjöd jag alltid på bra rp och skulle vilja fortsätta på servern med min nya syn på rp och spendera tid med folk som vill servern väl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart har jag det eftersom denna ban kan man säga har suttit och marinerat sig på mig nu snart 2 månader och dag för dag som går så ångrar jag det jag gjorde. Ifall att ni unbannar mig så kommer ni se top rp där reglerna följs till punkt och prick och alla dessa cp pittningar o sånt kommer jag sluta med helt och framöver endast bjuda på bra rp och jag kommer verkligen inte att begå staff diss genom att säga något kränkande eller skrika eller något liknande utan vara trevlig emot dem alla som jag brukade vara förut. Återigen ber jag så hemskt mycket om ursäkt för allt kaos jag gjort på denna server 320 och det är upp till dig om du vill godta den eller inte. Jag har alltid varit lojal emot unive eftersom dem gångerna jag inte spelat på unive har varit för att jag blivit bannad, vad jag minns har jag aldrig någonsin bytt server utan det ända sättet jag svikt 320 har varit att han gett mig flertal chansen och jag sumpat dem. Den veckan där wombat startade upp var det folk som skrev t mig o bad mig komma över dit men jag höll mig lojal emot servern då 320 varit extremt schysst emot mig och behandlat mig bra och därför så höll jag mig lojal och var kvar och spelade vidare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka