Nekad zamiextrakonto | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bmw_zami

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? izzz.zami

Vem var det som bannade dig? 320, hapyxz, classic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-30 185304.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte följde reglerna och staff dissade och hade extremt låg rp nivå och jag förstår varför jag blev bannad till 100% men jag har ju nu varit bannad i nästan ett år och jag vill verkligen komma tillbaka och börja spela igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt och körde king of the hill med några polare och då får ja ett pm o då kollar jag o då ser jag att unive boten skrivit att min krim dragits och då kollar jag unive dcn o ser att alla mina roller ryckt då skriver jag med följande staffs som jag nämnde där uppe, 320 hoppar då support och vi diskuterar dem ansåg att jag hade pwg i ett scenario vilket jag kan erkänna till lite grann det kanske var lite mycket begärt men jag har lärt mig av det nu. Iaf jag pratade med 320 och vi diskuterade angående support ärendet och vi pratade i runt 30 till 40 minuter sedan sa dem att dem återkommer med svar om en dag och då sa jag visst, och igår fick jag svar och svaret blev att jag fortfarande kommer vara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, finns liksom inget och sitta och förneka som jag gjorde i början när jag blev bannad, jag fick komma tillbaka i början av 2024 tror jag och den första bilen jag importerade var ju dunder op eftersom den gjorde 0 till 400 på bara nån sekund och det var där allt började, jag började spendera tid med fel människor bland annat folk som lurade sig till saker genom donations systemet och massa andra saker som är extremt förbjudet och göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Finns mycket och säga anledning till majoriteten av mina banns var för många år sedan pga av att jag var ganska liten och förstod inte innebörden av rp i helhet och spelade lalligt och bröt mot många regler som pwg copbait och sånt för jag inte tänkte ordentligt men sen vid 2023 började det lugna ner sig ordentligt om man jämnförde med tidigare då ja blev bannad 27 gånger typ på 3 månader vilket e helt sjukt men ja tror ändå nånstans att ja kommer få komma tbx

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag gjort saker annorlunda vi kan ju börja med t.ex. mina op bilar jag tog in som jag är nästan 80% säker på att ni fått klagomål om sedan var det jag som började med alla dessa op saker på bilar som folk efter började be mig fixa på deras bilar så deras också blev op t.ex. det här med när man hoppar ut ur bilen så fixade jag så ens gubbe gled några centimeter åt sidan för att jag skulle få en fördel i skottlossningarna och kunna hoppa in i bilen snabbare. Fixade även en typ av spaceboost på alla mina bilar som bara jag och 2 till visste hur man använde. Asså de va verkligen mycket saker jag gjorde för att jag alltid skulle ha bäst grejer ännu ett exempel är t.ex. när den senaste sänkningen skedde så tog jag direkt in en porsche som hade 15 downforce och gick 400 för att jag kringgick systemet konstant, samma med vissa vapen och det är det jag först hade kunnat gjort annorlunda och inte spendera tid med folk som bara bryter mot reglerna hela tiden och förstör för spelarna och spelar för egen vinning. Dessutom inte heller varit så otrevlig mot folk och visa respekt speciellt emot staffs eftersom dem är dem som vill hjälpa spelarna och servern. Sen så varför ja körde som ja gjorde var för att jag just under den tiden hade staffs som alltid hjälpte mig när jag var nära på o bli bannad så jag bara körde på utan att tänka vilket nu efter typ ett år så fattar jag hur cp o efterbliven jag var och jag vill verkligen visa att jag förändrats helt så jag hoppas du 320 kan ge mig en chans, tror jag gjort typ 50 överklagningar om inte mer, det borde visa dig hur mycket jag vill tillbaka och hur ledsen jag är för det jag gjort på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, först kan jag ju säga att respekt kommer vara prio 1 emot alla jag bemöter sedan att spela efter reglerna och inte hålla på och förstöra för servern o lägga in massa op grejer sedan inte kringgå systemen ni har på unives donations system. På unive har det alltid varit olika "typer" av "grupper" och med det menar jag att det finns vissa grupper med människor som lägger in op bilar, vapen, bryter emot regler och massa annat ( problemspelare ), sen finns det folk som tar rp seriöst som vid min tid man brukade kalla "rp niklas" och en av mina problem var att jag blev indragen i den gruppen jag hamnade med som gjorde så att jag höll på med det dem gjorde och det är ingens fel förutom mitt och jag står för mitt kast.

Viktiga när jag kommer tillbaka ( nån gång får vi hoppas ) är det viktiga vilka typer av människor jag väljer att rollspela med och i detta fall kommer jag ju självklart välja dem kloka o inte alla dessa cps som bara förstör jämnt och istället med dem smarta för jag har ju fått uppleva nu vad som sker om man håller på med den typen av rp även ooc beteendet.

Om jag nån gång kommer tillbaka och importerar något så kommer jag hålla mig till era mallar ni har och inte försöka göra så op bilar o vapen som möjligt. Jag vill även be om ursäkt för dem problemen jag tillbringat till eran server så som olika bilar som är kapabla till att göra olika saker t.ex. en bil kan man hoppa in i bilen när man är en meter ifrån den, och en annan där man kan driftboosta och massa annat. Pittandet har även varit något jag alltid haft problem med att sluta under den tiden, så fort nån var uppkäftig eller råkade köra in i mig blev jag sur och pittade skiten ur dem sedan hoppa ut o döda vilket är helt jävla hjärndött men tyvärr så var jag så förut men har fått sitta o suga på denna bann ett tag och har insett mitt fel och hur dåligt jag behandlat människor osv. Hoppas någonstans du kan se ljuset i mig philip, har spelat på din server sammanlagt i nästan 4 år och har aldrig gjort något som skadat servern innan sommaren 2024 på samma sätt. Jag vill verkligen visa dig vilken typ av person jag blivit och jag vet att jag har sagt detta kanske 1000 gånger men som sagt jag hoppas du kan förlåta mig och ser ljuset i mig nånstans iallafall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka