Accepterad Zami | Ban Överklagan [Crust]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zami

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? Zami

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230103_023029.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, asså det har blivit lite missförstånd i det hela då jag pratat med killen som jag "Rdma" o han berätta sin sida o jag berätta min då han inte visste vilka anledningar jag hade för o skjuta honom o det kan ni fråga han själv, vi diskuterade allt i krim 3 o hade en väldigt trevlig konversation faktiskt o vi förstod varandra så nu e jag här o förklarar allt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var på g in

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då personen inte visste vilka anledningar jag hade o mitt gäng + allians då det gänget som vi nu har lite små tjafs med hade tagit saker från bossen i min allians o lite saker hände o då jag en person från de gänget då sen så skjöt jag 1 skott sen dumpa jag honom då jag tyckte att de var rätt sak o göra. Allt detta hände pga personen som dog inte visste anledningarna vi hade. Mvh

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. orelevant

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Faktiskt kunde jag försökt kidnappa honom ist för o skjuta han + så kunde jag gett han 1 chans o få leva + väntat tills han hade åkt en bit bort då jag gjorde detta i mellan av polis huset o trygghansa o piren, hade kunnat försökt göra en kidnappning o kanske förhandla. Detta kommer jag tänka på tills nästa gång. Men det här med RDM stämmer inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, bara vissa små detaljer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

TA BORT DÅ DEN VAR FELAKTIG O JAG HAR TAGIT DET MED CRUSTLUX

Tillbaka