Nekad Zaki_ | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki_

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? Jonte291

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Zaki Svensson och föddes år 2004 som ung hade han en ganska tuff uppväxt då hans pappa var mycket på jobbet och försökte försörja Zaki och Zakis mamma. Mamman försökte ta hand om Zaki så gått hon kunde men hon var väldigt sjuk och när Zaki väl blev äldre förstod han att det inte är såhär han vill leva hans dröm är att kunna försörja hela familjen men han vet inte hur han ska göra. Zakis ungdom började saker gå snett för Zaki han började umgås med fel folk som gjorde olagliga saker just för att de av just dessa typer av personer som han fann tröst och ett sorts broderskap ifrån, nästan som en extra familj. Han fortsatte umgås med dessa typer utav personer vilket ledde till att Zaki också började testa olika substanser då han kunde släppa på tankarna när han var hög. Zaki vill egentligen inte göra dessa saker men hittar ingen utväg förutom att flytta ifrån alla sina gamla vänner och försöka fixa till sitt liv i en ny stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka bidra med roliga scenarion och intressanta scenarion där alla ska ha roligt men samtidigt hålla en hög rp standard. Såklart försöker man alltid bidra med positivitet och ett gott skratt. Även så lär jag mig snabbt och enkelt det hjälper servern med att RP nivån höjs

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för att vinna scenariot ibland så måste man också förlora scenariot och låter den andra parten vinna scenariot och spela med. Om någon t.ex riktar vapen mot mig så kör jag inte vidare utan stannar kvar och förlorar scenariot och spelar med deras part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? (COPBAIT) Innebär att jag försöker med flit få polisens uppmärksamhet utan anledning. Tex att jag kör fram och tillbaka runt polisen bara för att få dem att jaga mig. RDM (random death match) och de innebär att jag inte bara kan börja skjuta mot någon utan anledning. VDM (vehicle deatch match) och de menas med att jag inte får skada eller döda någon med mitt fordon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite har jag, men såklart kan man alltid lära sig nya saker

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget ja kan informera om i nu läget men kommer jag på så kontaktar jag er

Nekad.
Anledning:
Vänta 2 veckor efter indragen test-medlem!

Du får ansöka igen 2024-08-26. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka